تازه های سایت

کد مطلب: 40072
16. دى 1398 - 8:45
امام جمعه نهاوند گفت: سردار سلیمانی با شجاعت و درایت، فتنه عظیم و پیچیده آمریکایی ها در منطقه را خنثی کرد و داعش را از بین برد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع روحانیون و طلاب حوزه علمیه نهاوند گفت: سردار سلیمانی تسلیم امر ولایت بود و این را در عمل نشان داده بود.

وی اظهار داشت: همه عمر با برکت سردار سلیمانی در راه مجاهدت و خدمت به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت سپری شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس با رشادت های خود اقدامات زیادی انجام داد و بعد از جنگ نیز در جبهه مقاومت با جبهه کفر و نفاق مبارزه کرد.

وی عنوان کرد: با حضور سردار سلیمانی جبهه مقاومت قدرتمند شد و در مقابل دشمنان اسلام جانانه و شجاعانه مقابله کرد.

مغیثی گفت: فتنه خطرناک و عظیم داعش که از طرف آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی ها با هدف نابودی جبهه مقاومت ایجاد شده بود با درایت و شجاعت سردار سلیمانی از بین رفت و در حقیقت ایشان چشم فتنه را‌ کور کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی ها به عنوان دشمن اول جهان اسلام با ایجاد داعش در نهایت درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند که با رشادتهای سردار سلیمانی و رزمندگان محور مقاومت دشمنان در این راه ناکام شدند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی به خاطر اقدامات و ایثارگری هایی که کرده بود در قلب ملتهای مسلمانان جهان و آزادی خواهان دنیا قرار دارد که در این چند روز بعد از شهادت ایشان این عشق به سردار سلیمانی را در دنیا مشاهده می‌کنید.

مغیثی گفت: شهید سلیمانی خاری در چشم دشمنان اسلام بود و به یاری خدا راه پر افتخار ایشان با قدرت توسط فرزندان انقلاب اسلامی ادامه می یابد.

وی ادامه داد: راهی که سردار سلیمانی شروع کرده است به نابودی جبهه کفر و نفاق و پایان حضور امریکایی ها در منطقه خواهد انجامید و این وعده خداوند است.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: اقدام جنایتکارانه آمریکایی ها در شهادت سردار سلیمانی قطعا بدون‌ پاسخ نخواهد ماند و همه عواقب این اقدام بر عهده رژیم جنایتکار امریکا است.

دیدگاه شما