تازه های سایت

کد مطلب: 39991
9. دى 1398 - 8:58
مسئول بسیج فرهنگیان نهاوند گفت: حرکت و خیزش عظیم مردمی در ۹ دی سال ۸۸ که برخاسته از بصیرت و فهم انقلابی امت سلحشور ایران بود پایه‌های نظام اسلامی را تحکیم و باعث تثبیت جمهوری اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، داود جلالوند در جمع معاونین پرورشی و روحانیون طرح امین مدارس اظهار کرد: دشمن در سال ۸۸ برای نابودی انقلاب طراحی پیچیده‌ای را به عمل آورده بود و با تمام قوا وارد صحنه شد اما با حضور مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب پس از ماه‌ها آشوب سرانجام با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن برای رویارویی با انقلاب هر ۱۰  سال یکبار نقشه‌های شوم خود را عملیاتی می‌ساخت گفت: هر چه انقلاب ما بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شود دشمن هم بیشتر علیه نظام فتنه‌گری می‌کند بنابراین باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و مانع از رسیدن به این اهداف شویم.

مسئول بسیج فرهنگیان نهاوند به دستاوردهای نهم دی‌ماه اشاره کرد و افزود: اولین دستاورد و پیام نهم دی این بود که مردم نشان دادند نسبت به اسلام و ائمه اطهار(ع) اعتقاد راسخی دارند و هر زمان که احساس کنند ممکن است ارزش‌های دینی به مخاطره بیفتد وارد صحنه می شوند.

وی وجود اتحاد بین مردم را از دیگر دستاوردهای حرکت عظیم ۹ دی عنوان کرد و افزود: نهم دی‌ماه ثابت کرد هر زمانی که مردم با یکدیگر اتحاد داشته باشند و حول محور ولایت وحدت خود را حفظ کنند دشمن با وجود همه شیطنت‌ها نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد.

جلالوند حاکمیت قانون و جلوگیری از شکل‌گیری سنت اردوکشی در خیابان‌ها را از جمله دستاوردهای ۹ دی عنوان کرد و گفت: این امر با هوشیاری و ایستادگی مقام معظم رهبری تحقق یافت و مانع از سوء استفاده بعدی برای مقابله با انقلاب شد.

وی با اشاره به نقش حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: مردم وفادار ما پس از انقلاب همواره در صحنه‌های مقابله با دشمن حضور داشته و باعث برهم زدن معادلات آنها شده‌اند لذا در ۹ دی‌ماه بار دیگر به دنیا نشان دادند که امنیت و حاکمیت جمهوری اسلامی مردم‌محور بوده و این چیزی است که نمونه آن را نمی‌توان در هیچ کجای دنیا مشاهده کرد.

مسوول بسیج فرهنگیان نهاوند با بیان اینکه در شرایط کنونی دنیای کفر در مقابل دنیای اسلام ایستاده است اضافه کرد: اگر با دیدی عمیق و شفاف نسبت به مسائل جهانی نگاه کنیم می‌بینیم که به بحث آخرالزمان ورود پیدا کرده ایم زیرا امروز دنیای کفر در برابر دنیای اسلام  که منادی آن جمهوری اسلامی ایران است صف‌بندی کرده است.

وی اطاعت از رهبری و داشتن بصیرت را دو رکن عمده برای جلوگیری از لغزش‌های موجود عنوان کرد و افزود: اگر نگاهمان به دستورات مقام معظم رهبری نباشد و بصیرتمان را نسبت به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن بالا نبریم دچار ریزش و جاماندن از گردونه انقلاب خواهیم شد.

انتهای پیام/ 3140/

دیدگاه شما