تازه های سایت

کد مطلب: 39979
8. دى 1398 - 8:45
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: امروز دانش آموزان استثنایی شهرستان نهاوند با توجه به معلولیت نیازمند احداث سالن ورزشی اختصاصی هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پروین قربانیان در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، با بیان اینکه در شهرستان نهاوند ۱۷۴ دانش آموز با نیازهای ویژه داریم که این دانش آموزان در ۲۰ کلاس درس ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: انتظار داریم مجموعه فرمانداری در رابطه با احداث سالن ورزشی در آموزشگاه استثنایی مطهری یاریگر ما باشد و اعتباراتی را به این امر اختصاص دهد همچنین بحث ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی از دیگر مواردی است که انتظار کمک بیشتری داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز ضمن تبریک هفته سوادآموزی گفت: امسال در دوره انتقال حجم ابلاغی استان به ما ۱۱۵ نفر بوده که به صورت صددرصد تحقق یافته است، برای دوره تحکیم حجم ابلاغی استان به ما ۲۰۰ نفر بوده که ما فراتر از انتظار عمل کرده و ۲۲۰ نفر را جذب کرده ایم و در دوره سوادآموزی نیز حجم ابلاغی استان به ما ۲۹۰ نفر است که تاکنون توانسته ایم ۱۷۰ نفر را جذب کنیم اما جذب سوادآموز تا پایان دی ماه ادامه دارد.

علیرضا غلامی همچنین به راه‌اندازی نخستین مرکز یادگیری محلی در شهرستان نهاوند اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز علاوه بر آموزش سواد، مهارت‌آموزی نیز مورد توجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و خیرین برای رفع مشکلات مراکز استثنایی شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم و در همین راستا برای حل مسائل و مشکلات مدارس استثنایی هر آنچه لازم بوده از ادارات سطح شهرستان نیز کمک گرفته‌ایم.

مهدی جلالوند خاطرنشان کرد: دغدغه حل مسائل تمام مراکز آموزشی را داریم اما مراکز استثنایی برای ما ویژه خواهد بود.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: مهمترین اصل انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و اطاعت از ولی فقیه عامل موفقیت در حوادث مختلف انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به حوادث ۹ دی ۸۸ اظهار کرد: مردم در این روز نشان دادند به ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستند و این روز نقطه عطفی در تاریخ کشور شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما