تازه های سایت

کد مطلب: 39941
4. دى 1398 - 14:58
فرهاد مجیدی در صورت نشستن روی نیمکت استقلال ۲ مربی اسپانیایی به کادرفنی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دیروز نوشتیم با جنگ رسانه‌ای که میان باشگاه استقلال و «آندره‌آ استراماچونی» شکل گرفته است، به نظر می‌رسد همکاری طرفین به زودی به پایان رسیده و باید از مرد ایتالیایی به عنوان سرمربی سابق استقلال نام ببریم.

در گزارش دیروز اعلام کردیم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به این جمع بندی رسیده‌اند در مقطع فعلی فرهاد مجیدی می‌تواند جانشین استراماچونی باشد و این تیم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

فرهاد مجیدی از مدت‌ها پیش و درست از روزی که استراماچونی ایران را ترک کرد با مدیران ارشد استقلال مذاکره و توافق کرده بود.

فرهاد مجیدی قصد دارد برای تقویت کادر فنی استقلال دو مربی اسپانیایی، یک تمرین دهنده و یک بدنساز را به جمع کادرفنی خود اضافه کند.

مجیدی از این دو مربی قصد داشت در تیم امید ایران نیز استفاده کند اما بنا به دلایلی به هدف خود نرسید.

فرهاد مجیدی در پنج هفته‌ای که سرمربی استقلال بود نتایج خوبی با این تیم گرفت.

استقلال در حضور فرهاد مجیدی پنج مسابقه برگزار کرد و توانست سه برد و ۲ تساوی به دست بیاورد. عملکردی که با توجه به شرایط آبی ها مطلوب ارزیابی می شود و شاید اگر اشتباه بزرگ داوری در دیدار با نفت آبادان نبود، این کارنامه بهتر از قبل می شد.
استقلال در حضور مجیدی در این پنج مسابقه موفق شد ۹ مرتبه دروازه حریفان را باز کند و البته ۵ گل دریافت کرد تا ۱۴ گل در این دیدارها ثبت شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما