تازه های سایت

کد مطلب: 39922
3. دى 1398 - 8:37
نماینده نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های فراوان موفق شدیم که از انبارهای شرکت نفت واقع در روستای جهان‌آباد که بلااستفاده شده بودند برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: انبارهای نفت شهرستان نهاوند واقع در روستای جهان‌آباد که سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند و روزبه‌روز مستهلک می‌شوند چندین سال است که بلااستفاده مانده‌اند.

وی اظهار داشت: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند بود و همیشه بلااستفاده بودن این انبارها مورد سؤال مردم قرار می‌گرفت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: پس از پیگیرهای مستمر از ابتدای دوره نمایندگی تاکنون خوشبختانه پس از ۹ سال بلااستفاده بودن در راستای اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها موفق دشیم موافقت استفاده از این مخازن برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور را اخذ کنیم.

وی گفت: در این راستا روز دوشنبه طی قراردادی رسمی این مخازن به شرکت مادر تخصصی بازرگانی وزارت صمت واگذار شد.

بهرام نیا افزود: ازاین‌پس انبارهای فوق به‌منظور ذخیره روغن مایع کشور مورداستفاده قرار خواهد گرفت و نکته قابل‌توجه این پیگیری ایجاد اشتغال پایداری است که برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

وی بیان داشت: قطعاً پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم نهاوند وظیفه ما است و این مورد نیز همچون پروژه‌هایی که در حال اجرا است موجب توسعه و اشتغال‌زایی شهرستان خواهد شد.

مخازن عظیم شرکت نفت روستای جهان‌آباد از حدود 9 سال پیش به دلیل انتقال شرکت نفت نهاوند به ملایر خالی و بدون استفاده هستند.

انتهای پیام/س

 

دیدگاه شما