تازه های سایت

کد مطلب: 39755
18. آذر 1398 - 8:35
آیت الله مالک کاویانی (محمدی)، مسئول سابق حوزه علمیه نهاوند دارفانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباس مولوی، مدیر مدرسه علمیه نهاوند با اعلام این خبر اظهار کرد: آیت الله مالک کاویانی (محمدی) پدر طلبه شهید محمدمهدی کاویانی در شهر مقدس قم دار فانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: آیت الله محمدی از شاگردان آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و مرعشی نجفی بوده و  قریب ۴۰ سال عهده دار مسئولیت حوزه نهاوند بود.

حجت‌الاسلام مولوی با اشاره به جزئیات مراسم تشییع و تدفین آیت الله محمدی، گفت: مراسم تشیع و خاکسپاری این عالم ربانی روز سه شنبه ۱۹ آذر، ساعت ۹ صبح در قم برگزار و در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، بعد از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ایشان در قم، از طرف مردم، مسئولان و روحانیون شهرستان نهاوند مجلس ختم و یادبودی برگزار می‌شود که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

زندگی نامه

آیت الله مالک کاویانی ملقب به «آیت الله محمدی» در سال ۱۳۰۲ در روستای انوج ملایر متولد و سپس به همراه پدر بزرگوارشان به نهاوند هجرت کرد.

این عالم ربانی از شاگردان آیت الله بروجری(ره) بود و سابقه بیش از ۴ دهه مسئولیت حوزه علمیه شهرستان نهاوند را در کارنامه تبلیغی خود دارد.

در دوران دفاع مقدس نیز فرزند برومند ایشان شهید محمد مهدی کاویانی (محمدی) در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه شما