تازه های سایت

کد مطلب: 39750
17. آذر 1398 - 19:59
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال این باشگاه یکی از بازیکنان خارجی را که به او پیشنهاد شده بود، تأیید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من شرایط تیم با توجه به گذشت ۱۳ هفته از مسابقات (پرسپولیس یک بازی عقب‌افتاده دارد) خوب است و آقای کالدرون ترکیب اصلی خودش را شناخته و کاملاً به مسائل فنی مسلط است. بازگشت بشار رسن به تیم و قرار گرفتن بازیکنان در پست‌های خودشان شرایط را خوب کرده و ان‌شاءالله همین روند ادامه خواهد داشت.

وی در مورد هماهنگی‌اش با سرمربی تیم برای برنامه‌های تیم و جذب بازیکن در نیم‌فصل اظهار کرد: دیروز جلسه‌ای با کالدرون برگزار کردیم. از چند بازیکنی که به ایشان معرفی کرده بودیم یک نفر را صد درصد تأیید کرده است و ما در حال انجام کارهایش هستیم. یکی دو بازیکن دیگر هم مدنظر داریم که ظرف چند روز آینده وقتی به توافق برسیم به کالدرون اعلام می‌کنیم و اگر موافق باشد این بازیکنان را هم جذب می‌کنیم، وگرنه بازیکنان مدنظر او را به خدمت خواهیم گرفت.

انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که «بازیکنان خارجی باکیفیت جذب خواهند شد؟»، گفت: دقیقاً همین‌طور است. ما در این کار وسواس داریم. البته بازیکن خوب، باکیفیت و البته آزاد در این مقطع زمانی کم است و به ندرت پیدا می‌شود. با این تفاسیر یک بازیکن آزاد و یک بازیکن قرضی می‌گیریم و تا وقتی به ایران نیایند آنها را معرفی نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حل مشکلات مالی باشگاه با کالدرون تصریح کرد: ما تا حدودی که باید مطالبات سرمربی تیم را پرداخت می‌کردیم، تعهدات خود را عملی کردیم. تا نیم‌فصل هم تعهدات‌مان را انجام خواهیم داد. با بازیکنان نیز همین شرایط را داریم. یک مقدار طلب گذشته بازیکنان و البته مطالبات بشار و رادوشوویچ باقی مانده است که آنها را هم باید پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به مشکلاتی که بابت واریز پول وجود دارد، طلب کالدرون را به حساب خودش واریز کردید؟»، خاطرنشان کرد: بله، ما به حساب خود کالدرون پول را واریز کردیم و مشکلی هم نداریم.

بیشتر بخوانید:

انصاری‌فرد: اختلافات در هیات مدیره را کنار گذاشتیم

انصاری‌فرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اختلافی در هیئت مدیره باشگاه وجود دارد؟»، یادآور شد: همیشه در یک جمع چند نفره اختلاف‌نظر وجود دارد، ولی ما سعی کردیم با توجه به شرایط خوب تیم، مسائل را با تفاهم با یکدیگر حل و سعی کنیم مسائل ما به خارج از جلسه انعکاس پیدا نکند. طبیعی است که اختلاف‌نظر و سلیقه وجود داشته باشد، ولی ما کارهای‌مان را جلو می‌بریم و برای موفقیت تیم تمام مسائل را کنار گذاشته‌ایم.

وی در واکنش به این موضوع که برای جذب بازیکنان خارجی سقف قرارداد وجود دارد، گفت: این موضوع بستگی به کیفیت و  وضعیت آزاد یا قرضی بودن بازیکن دارد. سعی کردیم قرارداد را براساس کیفیت بازیکن ببندیم و پول زیادی بابت بازیکن خارجی نپردازیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت طلب برانکو و شکایت او تصریح کرد: با توجه به اینکه شکایت ۴۰ صفحه‌ای برانکو و دستیارانش به دست ما رسیده است، ما باز هم نامه‌ای به فیفا زدیم و اعلام کردیم که نقطه نظرات خودمان را داریم. البته نه به‌عنوان شکایت چون ما گفته‌ایم که تا جایی که امکان باشد شکایت نمی‌کنیم، آنهم به دلیل اینکه برانکو خیلی حق به گردن باشگاه و هواداران دارد. چندین پیغام به او دادیم که این موضوع را دوستانه حل کنیم. بحثی هم برای تخفیف نداریم. او یک طلبی دارد که ما به آن واقفیم و باشگاه هم یک حقی نسبت به فسخ قرارداد دارد و امیدواریم بتوانیم در یک معادله دوطرفه این مشکل را حل کنیم.

انصاری‌فرد درباره بلیت‌فروشی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: چون بلیت‌فروشی اینترنتی تجربه‌ای جدید است، یکسری مشکلات وجود دارد، ولی باید بگویم که ما از ناحیه بلیت‌فروشی سودی نکردیم و همه چیز برابر بوده است. ما برای نیم‌فصل دوم با آقای کریمی مسئول شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صحبت کرده‌ایم و قرار شد تیم فنی ما و تیم فنی آنها هماهنگی‌ داشته باشند تا برای نیم‌فصل دوم بلیت‌فروشی را باشگاه در دست داشته باشد. 

وی راجع به شرکتی که قبلاً در زمان مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس بابت بلیت‌فروشی شکایت کرده بود، گفت: شرکت ریحان فیلم هفت میلیارد تومان طلب داشته است و ما با آنها به تفاهم رسیدیم که پول را پرداخت کنیم تا از شکایت‌شان صرف‌نظر کنند و برای ادامه کار مشکلی نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «درباره خصوصی‌سازی خبر جدیدی وجود دارد؟»، اظهار کرد: ما هر هفته روزهای یکشنبه به طور مرتب جلسه داریم تا این کار عملی شود و با توجه به وقت کمی که داریم جلسات را مرتب برگزار می‌کنیم و مسائل کارشناسی را انجام می‌دهیم. آقایان تقی‌زاده و وزیر هم در چند جلسه شرکت کرده‌اند. ما مرتب جلسات را برگزار می‌کنیم تا به سرانجام برسیم و حالا چقدر نتیجه‌بخش باشد مشخص نیست. ما کارمان را انجام می‌دهیم.

وی در پایان در واکنش به شایعات اخیر مبینی بر اینکه کالدرون از امارات پیشنهاد دارد، تصریح کرد: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود، ولی چنین پیشنهادی مطرح نشده است و ما به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم.

دیدگاه شما