تازه های سایت

کد مطلب: 39583
4. آذر 1398 - 8:37
شهردار نهاوند گفت: نصب انشعابات و جدول‌گذاری در پروژه مهم پیاده راه خیابان قیصریه نهاوند و طرح ساماندهی بام شهرستان و چهارباغ به‌سرعت در حال انجام و تکمیل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال انجام شهرداری نهاوند گفت: همه پروژه‌ها فعال هستند و با سرعت در حال تکمیل و پیشرفت هستند که مردم این پیشرفت‌ها را به عینه مشاهده می‌کنند.

وی اظهار داشت: در روزهای کاری و حتی تعطیل به‌صورت مستمر از طرح‌های فعال شهرداری بازدید می‌شود تا روند خدمت‌رسانی به مردم تعطیل نشود.

شهردار نهاوند افزود: در حال حاضر علاوه بر پروژه‌های کوچک و معمول شهری، طرح‌های پیاده راه‌سازی خیابان قیصریه، ساماندهی بام شهر و پروژه چهارباغ ازجمله طرح‌های شاخص شهری هستند که در حال کار هستند.

وی عنوان کرد: طرح پیاده راه خیابان سعدی (قیصریه) توسط شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان با تمام توان در حال اجرا است که نصب انشعابات و جدول‌گذاری یک لاین در این معبر به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

حسین پور گفت: همچنین اقدامات برای ساماندهی لاین مجاور در هفته آینده با بهتر شدن شرایط جوی شروع می‌شود تا پروژه روند پرشتاب‌تری به خود بگیرد.

وی افزود: پروژه‌های چهارباغ نیز هم‌اکنون در حال اجرای آب‌نمای کف خشک، ادامه اجرای سنگ‌فرش، جدول‌گذاری، کاشت چمن، اجرای مسیر دوچرخه‌سواری است که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار نهاوند اظهار داشت: این طرح یکی از کارهای ماندگار است که بسیار زیبا طراحی و اجراشده است و شهروندان از این کار قطعاً رضایت زیادی خواهند داشت.

وی به دیگر پروژه مهم شهرداری اشاره کرد و گفت: پروژه بام تفریحی توریستی نهاوند نیز در حال ادامه عملیات دیواره سازی، احداث فضای سبز، اجرای کف‌پوش، ساخت سرویس بهداشتی و سینمای روباز است و پیشرفت کار قابل‌قبول است.

حسین پور بیان داشت: این طرح شاخص باعث رونق گردشگری در شهر نهاوند می‌شود و پروژه‌ای کم‌نظیر خواهد شد که تا امروز هم خیلی از مردم متوجه تفاوت‌های این طرح‌شده‌اند.

وی گفت: بام نهاوند پس از تکمیل شدن به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم تبدیل خواهد شد و حجم کاری که در این بخش انجام‌شده است واقعاً کم‌نظیر است و منظره‌ای بکر و زیبا برای شهروندان به وجود آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما