تازه های سایت

کد مطلب: 39538
29. آبان 1398 - 17:51
رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: سهمیه نفت سفید آذرماه خانواده‌های واجد شرایط در یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار ذخیره شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد شیرانی‌اصل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال‌های گذشته بر اساس طرح پایش برای روستاها و مناطق بدون گاز طبیعی، کالابرگ صادر می‌شد و حالا با حذف قبض کاغذی ، واجدین شرایط می‌توانند با استفاده از کارت بانکی سهمیه خود را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، با راه‌اندازی زیرساخت بانکی و با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار سهمیه نفت سفید در کارت بانکی ذخیره می‌شود.

شیرانی‌اصل با اشاره به اینکه سهمیه نفت سفید آذرماه نیز اعلام شده است، عنوان کرد: در این ماه برای خانواده‌های یک تا چهار نفره ۶۰۰ لیتر و خانواده‌های بیش از چهار نفره ۸۰۰ لیتر نفت سفید تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان سهمیه نسبت به آبان ماه برای هر خانواده ۲۰۰ لیتر افزایش داشته است، ادامه داد: این سهمیه از یکم تا ۳۰ آذر ماه قابل استفاده است و در صورتی که استفاده نشود سهمیه باطل می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: شعب توزیع نفت سفید نیز باید دستگاه‌های کارت خوان شرکت تجارت آسان پرداخت را تهیه کنند تا متقاضیان به راحتی سهمیه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: قیمت هرلیتر نفت سفید ۱۵۰ تومان است که مبلغ آن از کارت بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار کسر می‌شود.

شیرانی اصل بیان کرد: از ابتدای آغاز توزیع نفت سفید در سال جاری نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ خانواده در استان همدان سهمیه خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: افرادی که نفت سفید نیاز دارند باید با در دست داشتن مدارک لازم به محل ثبت نام نفت سفید واقع در ناحیه مربوطه مراجعه کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: سامانه درخواست سوخت نفت سفید در همدان و در جنب انبار نفت قدیم این شهر واقع شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته به صورت متوسط در همدان بیش از سه هزار خانواده سهمیه نفت سفید دریافت می‌کردند.

شیرانی‌اصل اظهار داشت: سهمیه اختصاص یافته در نقاط مختلف کشور متفاوت است و بر اساس بررسی‌های کارشناسی شده و بر پایه شرایط اقلیمی اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: ساکنان روستاها و مصرف‌کنندگان سوخت نفت سفید باید نکات ایمنی را در راه اندازی بخاری‌های نفتی رعایت کنند و از نفوذ گاز منوکسید کربن به داخل ساختمان جلوگیری کنند.

بر اساس اعلام شرکت گاز همدان، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد از جمعیت روستایی همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

دیدگاه شما