تازه های سایت

کد مطلب: 39523
28. آبان 1398 - 22:10
پرسپولیس از روز جمعه این هفته بار دیگر پا به میدان مسابقات لیگ برتر خواهد گذاشت تا شانس خود را برای تداوم موفقیت‌های اخیرش در لیگ برتر امتحان کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این میان اخبار زیادی از داخل باشگاه به گوش می‌رسد که می‌تواند فکر هواداران این تیم را مشغول کند.

بیرانوند پیشنهاد رسمی ندارد

گفته می‌شود علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با یک پیشنهاد خوب از تیم گیمارش پرتغال روبه‌رو شده است، اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد هیچ پیشنهاد رسمی از این باشگاه به دست آنها نرسیده است. با توجه به این مساله که بیرانوند دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، باید پیشنهاد تیم پرتغالی به شکل رسمی از طرف آن باشگاه ارسال شود. بیرانوند هم برای کسب موافقت باشگاه باید طبق بندی که در قراردادش وجود دارد، مبلغ 700 هزار دلار به پرسپولیس بپردازد و رضایت‌نامه‌اش را برای جدایی دریافت کند. فعلا مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند که نه پیشنهاد رسمی برای گلرشان آمده و نه این ستاره ملی‌پوش توان پرداخت 700 هزار دلار برای آزادی‌اش را دارد.

علیپور پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

چندی قبل خبر دادیم باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه اول فصل نتوانست علی علیپور را برای تمدید قراردادش راضی کند، قصد دارد برای نیم‌فصل مذاکرات جدیدی را با این بازیکن آغاز کند. اما شنیدیم پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به این مهاجم جوان ارائه شده و علیپور بار دیگر به باشگاه جواب منفی داده است. علیپور آخر فصل بازیکن آزاد می‌شود و قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند و برای همین تمایلی به تمدید قراردادش ندارد.

کالدرون تا آخر هفته تصمیم می‌گیرد

اولین رسانه‌ای بودیم که از مذاکره پرسپولیس با چند مهاجم خارجی دارای ملیت برزیلی، آرژانتینی، صربستانی و نیجریه‌ای (که در لیگ فرانسه توپ می‌زند)، خبر دادیم. هرچند در ابتدا این اخبار تکذیب شد، اما حالا خبر رسیده که همین لیست اعلامی در اختیار گابریل کالدرون آرژانتینی قرار گرفته و قرار است سرمربی قرمزها تا آخر هفته یکی از این نفرات را به باشگاه جهت مذاکرات جدی‌تر معرفی کند. قرار است تا پایان هفته جانشین جونیور مشخص شود. گفته می‌شود جونیور از نزدیک شدن زمان پایان همکاری‌اش با سرخ‌پوشان مطلع شده، اما هنوز توافقی میان او و مدیربرنامه‌اش با باشگاه پرسپولیس جهت جدایی صورت نگرفته است. مبلغ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس برای یک فصل قرضی 500 هزار یورو است که مدیران باشگاه تلاش می‌کنند با پرداخت نهایتا 200 هزار یورو قرارداد او را به صورت توافقی فسخ کنند.

بیشتر بخوانید:

زدن دوباره پنالتی، کادو تولد کالدرون به علیپور

پرسپولیس منتظر پول اسپانسر

باشگاه پرسپولیس قرار است تا قبل از بازی با مسجدسلیمان پولی به بازیکنان و کادرفنی‌اش بدهد. قرار هم بوده این پول توسط اسپانسر جدید این باشگاه تامین شود. اما هنوز اسپانسر پولی به پرسپولیس نداده است. گفته می‌شود قرار است پس از اجرایی شدن اولین اقدام اقتصادی اسپانسر پول را در اختیار باشگاه قرار دهد. ظاهرا اسپانسر می‌خواهد به‌زودی با اقدامی تازه هم هواداران تیم را غافلگیر و هم پول را به باشگاه تزریق کند. درمورد این اقدام جدید فعلا نمی‌توان اظهارنظر دقیق‌تری کرد.

بدهی‌های پرسپولیس به 32 میلیارد رسید!

رقم بدهی‌های پرسپولیس روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این باشگاه مدت‌هاست درگیر بدهی 14 میلیارد تومانی خود به برانکو و دستیارانش و 7 میلیارد تومانی به بودیمیر و 7 میلیارد تومانی شرکت ریحان‌فیلم است و حالا یک رقم 5/3 میلیارد تومانی دیگر به این بدهی اضافه شده است! ماجرا از این قرار است که یک شرکت هواپیمایی از باشگاه پرسپولیس طلبی 1.5 میلیارد تومانی دارد. همین شرکت در زمان بازی پرسپولیس و الاهلی که در ورزشگاه الوصل برگزار شد، مجبور شد برای حل مشکل برگزاری بازی یک چک 1.5 میلیاردی دیگری را در اختیار یک هوادار متمول قرار دهد تا این هوادار پول مسئولان ورزشگاه الوصل را بپردازد. ظاهرا این ورزشگاه اعلام کرده بود تا پولش را ندهند اجازه برگزاری بازی پرسپولیس و الاهلی را نمی‌دهد. همین مساله باعث شد یک هوادار به مساله ورود کند و این پول را بدهد و البته چکی از آژانس هواپیمایی بگیرد تا مشکل حل شود، اما حالا پرسپولیس نه پول این آژانس را داده، نه پول آن هوادار را! پرسپولیسی‌ها هر روز با یک بدهی مواجه می‌شوند.

همامی تمام شد، نوبت به معمارزاده و آرفی رسید

شکایت دو بازیکن سابق پرسپولیس را هم به بدهی‌های این باشگاه اضافه کنید. پیش از این گفته می‌شد مسعود همامی شاکی پرسپولیس از شکایتش تحت هیچ شرایطی نمی‌گذرد، اما انصاری‌فرد بعد از اینکه رضایت این بازیکن را گرفت و مشکل او را حل کرد، حالا با شکایت میثاق معمارزاده و اشپیتیم آرفی روبه‌رو شده است. معمارزاده 300 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و آرفی هم بخشی از مالیاتش را نپرداخته و شکایتی را تنظیم کرده که در آن عنوان شده این مالیات باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شده است. پرسپولیس باید برای جلوگیری از مشکلات احتمالی رضایت این دو شاکی را هم به شکلی به دست بیاورد.

بشار جمعه بر می‌گردد

بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس که تیم ملی کشورش را این روزها همراهی می‌کند، از کالدرون اجازه گرفته روز جمعه به ایران بازگردد. او اعلام کرده می‌تواند چهارشنبه بیاید، اما می‌خواهد به عراق برود و مشکلات پاسپورتش را حل کند و روز جمعه به ایران بیاید. گفته می‌شود کالدرون هم با درخواست این بازیکن موافقت کرده و به این ترتیب بشار در بازی با نفت مسجدسلیمان حضور ندارد. البته طلب زیاد این بازیکن از پرسپولیس شک و شبهه‌هایی را درمورد ادامه همکاری این بازیکن با سرخ‌های پایتخت به وجود آورده، اما باشگاه از قول مدیربرنامه‌های این بازیکن می‌گوید مشکلی وجود ندارد و این بازیکن حتما به ایران می‌آید و به کارش با پرسپولیس ادامه می‌دهد.

کامیابی‌نیا 2 هفته دیگر آماده بازی می‌شود

کمال کامیابی‌نیا که برای رفع مشکل دائمی کتفش مدتی قبل تن به تیغ جراحی داده بود، مدتی است تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرده. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این بازیکن تا دو هفته دیگر آماده حضور در میدان می‌شود و درصورت صلاحدید کالدرون می‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های لیگ برتر همراهی کند.

 

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیدگاه شما