تازه های سایت

کد مطلب: 39368
16. آبان 1398 - 8:33
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف محموله نوشیدنی های حاوی تریاک، در عملیات مشترک با پلیس استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی، با همکاری یکی از همدستانش مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد در فرصت مناسبی با استفاده از یک دستگاه کامیونت تحت پوشش محموله نوشیدنی، مواد مخدر را به شهر تهران منتقل کنند. بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر توضیح داد: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که متهمان قصد دارند مواد مخدر ها را در قوطی های نوشیدنی جاسازی کرده و پس از گذشتن از استان فارس به شهر تهران محموله را منتقل کنند که در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مسیر تردد کامیونت متهمان پیش بینی شد.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به شهر بوانات استان فارس، اعزام و موفق شدند خودروی متهم را در گذرگاهی در حوالی بوانات مشاهده و بلافاصله دستور توقف خودرو را اعلام کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از محموله کامیون ۵۰ کیلو گرم تریاک جاساز شده، کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر بوانات قرار گرفت.

منبع: مهر

دیدگاه شما