تازه های سایت

کد مطلب: 39305
12. آبان 1398 - 9:16
ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ادامه بارندگی‌ها طی روز دوشنبه در مناطق شمالی و کوهستانی در سطح استان به صورت پراکنده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت دما و بارش در هفته پیش رو، اظهار کرد: در هفته جاری بارش باران قابل ملاحظه ای در استان همدان خواهیم داشت اما در روز دوشنبه بارش پراکنده در مناطق شمالی و کوهستانی دیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در استان همدان از امروز بعدازظهر به ۶۰ کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: دمای فعلی همدان ۱۸ درجه سانتی‌گراد است و طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با ۱۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه گزارش شده و شهرستان بهار سردترین شهرستان با دمای منفی یک درجه بوده است.

باقری‌شکیب بیشترین بارش های ۱۰ روز گذشته را مربوط به شهرستان رزن با ۸۲ میلی متر و کمترین میزان بارش را به شهرستان بهار با ۳۳ میلی متر دانست و یادآور شد: میزان بارندگی در شهرستان کبودراهنگ ۷۴ میلی متر، ملایر ۵۶ میلی متر، تویسرکان و نهاوند با ۵۴ میلی متر، اسدآباد ۴۰ میلی متر و بهار ۳۳ میلی متر ثبت شده است.

دیدگاه شما