تازه های سایت

کد مطلب: 39302
11. آبان 1398 - 19:11

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در آخرین پست اینستاگرام خود درباره  دخترش عارفه نوشت:

قره العین من آن میوه دل یادش باد
که چه آسان بشد و کار مرا مشکل کرد!

عارفه با استعداد، بی آلایش، آرام و اهل مطالعه و دانش آموخته هنر و معماری بود. علاقه به سیاست نداشت، حافظ و اشعارش را دوست داشت و در کارها و پروژه‌هایش پروانه حضور داشت.
چند سال پیش بیمار و مدتی بستری شد و این سالها با دکترش در تهران در ارتباط بود.

تابستان امسال فارغ التحصیل شد و در حال جستجو و انتخاب کار از طریق اینترنت بود.

اهل گفتگو بود و شب قبل حادثه نیز مانند بسیاری وقت ها نزدیک به یک ساعت صحبت کردیم. از جمله، سوال کرد آیا تعلق خاطر بیش از اندازه اش به حافظ خوب است یا نه؟
میدانم در ذهن بسیاری از شما از سر مهر و همدردی این سوال هست که برای عارفه چه اتفاقی افتاده است. این سوال برای ما نیز هست و به جز گزارش اول حادثه که در اطلاعیه سفارت اعلام شد، ما نیز هنوز نمی دانیم چه گذشته، دقیقا چه حادثه ای رخ داده و علت آن چه بوده است. در هر حال تسلیم مشیت الهی هستیم.

برایش آرامش در نزد پروردگار میخواهیم و از همه شما دوستان دور و نزدیک و مردم مهربانی که با ما در این اندوه شریک شدید صمیمانه سپاسگزارم.

دیدگاه‌ها

با تسلیت مجددخدمت دکترسنایی_آقای دکتر با رفتن شماازنمایندگی نهاوندبه روسیه باعث گلایه مردم این دیارشده بود.و به دلیل انتظاری که مردم این کهن شهراز شما دارند برای پیشرفت این است که تا پایان نیافتن ماموریت خود با همکاری شهرداری نهاوند و شهرداری سن پترزبورگ پروژه خواهرخواندگی و روابط دوتاشهر را برای شناساندن و پیشرفت گردشگری این دو کشور اجرا نمایید.امیدوارم این پیشنهاد را ببینید.

دیدگاه شما