تازه های سایت

کد مطلب: 39288
10. آبان 1398 - 15:28

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پرچم مبارزه با آمریکا و دشمنان اسلام بر دوش ملت ایران اسلامی است و این جنگ ادامه خواهد داشت چون دشمنان با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا دشمن اصلی ملت ایران اسلامی هستند و در طول این 4 دهه با اقدامات خود این دشمنی را نشان دادند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تأکید کردند ایستادگی در مقابل استکبار کار حسینی است چون امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ظالم ایستاد.

وی بیان داشت: امروز افکار عمومی دنیا از آمریکا متنفر است و آمریکایی‌ها رو به افول هستند و در عرصه‌های مختلف، انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است و دشمنان را نامید کرده است.

مغیثی گفت: پشت پرده حوادث و اتفاقات اخیر در کشورهای منطقه آمریکا و آل سعود است چون آن‌ها نمی‌خواهند مسلمانان متحد باشند و همیشه در حال فتنه‌انگیزی هستند.

وی افزود: همان‌طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند نباید از نقشه‌های دشمن غافل شویم و همیشه باید آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان افزایش دهیم و دشمنان باید بدانند ایران اسلامی هیچ‌گاه سلاح مبارزه با استکبار را زمین نخواهد گذاشت.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: استکبار جهانی با ایجاد شبکه‌های مختلف در فضای مجازی برای ضربه زدن به محور مقاومت تلاش می‌کنند که این مراکز و شبکه‌ها ضد مقاومت و اسلام و در خدمت منافع آمریکا هستند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما