تازه های سایت

کد مطلب: 39272
9. آبان 1398 - 19:24
پدر یک بازیگر سرشناس آمریکایی، بعد از مدتی شایعه درباره دخترش، سرانجام تأیید کرد که ولی‌عهد سعودی با دخترش «رابطه‌ای افلاطونی و محترمانه» دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مدتی است که برخی رسانه‌ها شایعه‌ای در خصوص «رابطه عاطفی» محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی و «لیندسی لوهان» بازیگر و مانکن آمریکایی منتشر می‌کنند. مایکل لوهان پدر لیندسی لوهان سرانجام به شایعات پایان داد و دوشنبه گذشته در واکنش به این شایعات اعلام کرد که ولی‌عهد سعودی «رابطه‌ای افلاطونی و محترمانه» با دخترش دارد.

طبق گزارش وبسایت «پیج سیکس»، پدر لوهان به او افتخار اما در عین حال اذعان می‌کند که دخترش روابطی نزدیک با بن سلمان دارد. او گفت اما این رابطه، «رابطه‌ای افلاطونی و محترمانه است... آنها فقط دوست هستند. لیندسی دوستان زیادی در خاورمیانه دارد زیرا او در آنجا خیلی مشهور است. لیندسی با ام.بی.اس (محمد بن سلمان) به دلیل کارش، با او در منطقه دیدار کرده بخصوص درباره [موضوع] آوارگان». 

پدر لوهان در ادامه توضیحاتش گفته  که «هیچ کس از کاری که دخترش لیندسی در سوریه انجام می‌دهد، حرفی نمی‌زند [در رسانه‌ها]، اما آنها خیلی از موضوعات بد صحبت می‌کنند و می‌نویسند. او فقط رابطه‌ای افلاطونی و محترمانه متقابل با ام.بی.اس دارد، نه بیشتر».

وبسایت «پیج سیکس» نوشت که لیندسی و بن سلمان روابط نزدیکی با هم دارند و ولی‌عهد سعودی به طور منظم او را در هواپیمایش سوار و او را غرق هدایی از جمله کارت اعتباری می‌کند. 

پدر لوهان همچنین در پاسخ به این سوال که نگران نیست، دخترش با کسی ارتباط دارد که متهم به آمریت قتل جمال خاشقچی روزنامه‌نگار مقیم آمریکاست و خطر حبس او را تهدید می‌کند، گفت: هیچ یک از این اتهامات [هنوز] ثابت نشده. لیندسی می‌گوید او شخص خوبی است و احساس امنیت می‌کند و افراد خوبی گِرد او هستند و خودش می‌داند چطور باید رفتار کند.

همچنین یک منبع نزدیک به لیندسی لوهان به «پیج سیکس» گفت، لوهان که چند سال است در دبی است اصلا غیرعادی نیست که برخی مسئولان برجسته در خاورمیانه گِرد او باشند. «آنها دیوانه او هستند». 

لیندسی مورگان لوهان، مدل و خواننده سی‌وسه ساله و بازیگر سرشناس هالیوود است. زندگی شخصی و کاری این بازیگر که در سال‌های اخیر به دلیل حواشی کم کار بوده، بشدت تحت تأثیر حواشی جنجالی بوده است. اعتیاد به مشروبات الکلی، مواد مخدر، سرقت، قمار و اتهامات مختلف و حضور در دادگاه‌های پیاپی از جمله حواشی چند سال اخیر زندگی این بازیگر بوده است.

منبع: فارس

دیدگاه شما