تازه های سایت

کد مطلب: 39225
6. آبان 1398 - 8:54
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح بیمه حوادث و درمان تمام دانش‌آموزان و معلمان نهاوند زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کولیوند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بیمه حوادث و درمان تمام دانش‌آموزان و معلمان نهاوند به طور صد درصد زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی گفت: در این طرح بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز شامل تمام نوآموزان، دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی در پایه‌های مختلف تحصیلی، هنرجویان و کارکنان آموزش و پرورش زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند افزود: این بیمه‌نامه برای سال تحصیلی جاری در بخش‌های حوادث و درمان طرح بیمه مسئولیت مدنی بیمه‌شدگان و اردوهای راهیان نور به مدت یک سال قابل اجراست.

وی به موارد زیر پوشش اشاره کرد و یادآور شد: موضوع بیمه عبارت است از پوشش بیمه‌شدگان در قبال فوت و نقص عضو یا ازکارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث، هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه‌روز و اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان‌ها هستند.

کولیوند به مزایای طرح بیمه اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته بیمه حوادث فقط شامل مواردی بود که در سطح آموزشگاه اتفاق می‌افتاد اما اخیراً بیمه حوادث به صورت شبانه‌روزی شده و شامل حوادث و اتفاقات خارج از آموزشگاه می‌شود.

وی در این خصوص گفت: سال گذشته بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز که در اثر سانحه دچار آسیب‌دیدگی شده بودند به بیمه معلم معرفی شده و بخش عمده‌ای از هزینه‌کرد خود را دریافت کردند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند در پایان افزود: به منظور اجرای بند ۵۸ آئین‌نامه اجرایی مدارس امسال بیمه همه کارکنان و دانش‌آموزان به صورت تکلیفی به مدارس اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما