تازه های سایت

کد مطلب: 39149
28. مهر 1398 - 23:48
یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور بازی پیکان و پرسپولیس می‌توانست با کمک‌داور بازی هماهنگی بیشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر خوشرو، کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در هفته هفتم اظهار کرد:‌ سیدعلی بازی در نیمه اول به درستی خطاها را اعلام کرد و به درستی آوانتاژ داد. دقیقه ۱۴ تکلی که محمد انصاری روی مغانلو انجام داد، خطا نبود. در دقیقه ۲۳، برای مهدی ترابی خطای هند اعلام شد که به درستی این خطا اعلام شد.

او ادامه داد:‌ دقیقه ۴۰، داور برای تیم پیکان آفساید گرفت که این تصمیم داور درست بود. دقیقه ۴۴ توپی که به دست بازیکن پرسپولیس خورد به هیچ عنوان خطای هند نبود و داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

خوشرو افزود:‌ نوراللهی در دقیقه ۵۳ روی بازیکن پیکان خطا کرد و داور این خطا را به درستی اعلام کرد. داور در  دقیقه ۶۰ خطای بازیکن پرسپولیس را و در دقیقه ۸۸ خطای بازیکن پیکان را با تاخیر اعلام کرد.

او در ادامه گفت:‌ در دقیقه ۶۲ خطایی روی ترابی اتفاق افتاده بود اما داور برای اعتراض ترابی کارت زرد داد که به درستی داده شد.

این کارشناس داوری فوتبال درباره اخراج مهدی عبدی گفت: داور این صحنه را برخورد شدید تشخیص داد و به درستی کارت قرمز به مهدی عبدی داده شد.

خوشرو در پایان گفت: به نظر داور در این بازی عملکرد خوبی داشت اما می‌توانست با کمک‌داور هماهنگی بیشتری داشته باشد.

مظفری زاده: اخراج مهاجم پرسپولیس کاملا درست بود

نظر سعید مظفری زاده درباره نکات مربوط به داوری بازی پرسپولیس و پیکان:

* دقیقه 22 – در حالی که دستان نادری، مدافع پرسپولیس به طور طبیعی قرار گرفته بود توپ به آن برخورد کرد که اصلا نمی توانست خطای هند باشد.

 

* دقیقه 40 – محمدرضا ابوالفضلی به درستی گل دوم پیکانی ها را آفساید اعلام کرد.

 

* دقیقه 42 – اعتراض پیکانی ها برای خطای هند مهدی شیری بی مورد بود.

 

* دقیقه 60 – در این دقیقه داور بی مورد در سوت خود دمید و ما نفهمیدیم که به چه دلیلی با تاخیر زیاد در سوت خود دمید و خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت به هر حال ما در این صحنه خطایی ندیدیم.

 

* دقیقه 83 – داور به درستی، مهدی عبدی، مهاجم تیم پرسپولیس را به دلیل خطای شدیدش از بازی اخراج کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما