تازه های سایت

کد مطلب: 38938
12. مهر 1398 - 9:31
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی و ضرورت تامین امنیت زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اداره راه و شهرسازی مکلف به اتمام پروژه محور نهاوند - آورزمان تا پایان هفته جاری و تحویل آن به اداره راهداری برای استقرار نیوجرسی، خط کشی و نصب علائم رانندگی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از صدور دستور دادستانی این شهرستان به پلیس راه و ادارات راه، شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد.

 
وی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی و ضرورت تامین امنیت زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اداره راه و شهرسازی مکلف به اتمام پروژه محور نهاوند - آورزمان تا پایان هفته جاری و تحویل آن به اداره راهداری برای استقرار نیوجرسی، خط کشی و نصب علائم رانندگی است.
 
دادستان نهاوند افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مکلف است با نظر کارشناسی پلیس راه، با قید فوریت نسبت به رفع نواقص جاده‌ای خصوصاً در محور‌های حادثه خیز و مسیر تردد زائرین اقدامات لازم را بعمل آورد.
 
مصطفوی تاکید کرد: هرگونه عذر منتهی به قصور در صدمات مالی و جانی نظیر عدم تامین اعتبار قابل پذیرش نبوده و افسران تصادفات در صورت احراز نواقص جاده‌ای بر اساس تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مسئولیت و تقصیر ارگان ذیربط را جهت تعقیب کیفری به دادستانی اعلام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما