تازه های سایت

کد مطلب: 38868
5. مهر 1398 - 13:40
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 450 نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که جزو استخدامی‌ها به حساب می‌آیند و در آبان ماه هم 350 نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد پورداوود در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه در رابطه با اشتغال ایجاد شده در بخش آموزش و پرورش اظهار کرد: بیشتر استخدام‌های آموزش و پرورش در نیمه دوم سال اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته تبدیل وضعیت 501 نفر انجام شد افزود: 450 نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که جزو استخدامی‌ها به حساب می‌آیند و در آبان‌ماه هم تعداد 350 نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در ادامه در رابطه با طرح یک‌هزار هکتاری جنگلکاری تعهد شده در برنامه سه ساله استان همدان اظهار کرد: جلساتی در این رابطه برگزار شد و کار با سرعت پیگیری می‌شود.

اسفندیار خزایی با بیان اینکه در شهرستان همدان 100 هکتار جنگلکاری سهمیه ما بوده که 200 هکتار برای اجرا در نظر گرفته شده است ادامه داد: 50 هکتار چاله‌کنی انجام شده و در 10 روز آینده کل چاله‌کنی به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهار 50 هکتار سهمیه جنگلکاری بوده که 28 هکتار در روستای چایان و 22 هکتار روستای آقبلاق لتگاه است افزود: برای این شهرستان اعتباری داده نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی همدان با اشاره به اینکه جنگلکاری در منطقه گاماسیاب شهرستان نهاوند آغاز شده است افزود: باید 100 هکتار جنگلکاری انجام شود که تاکنون 20 هکتار چاله‌کنی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما