تازه های سایت

کد مطلب: 38743
26. شهريور 1398 - 19:03
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در فاز حمله واقعاً دچار مشکل است و بازیکنان خط حمله استقلال بازیکنانی نیستند که بتوانند کار را دربیاورند یا نتیجه بازی را تغییر بدهند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیروس دین محمدی در خصوص ارزیابی اش از دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال در این مسابقه در نیمه اول بد عمل نکرد ولی در نیمه دوم بازیکنان خوب بازی نکردند. به نظرم استقلال در فاز حمله واقعاً دچار مشکل است و بازیکنان خط حمله استقلال بازیکنانی نیستند که بتوانند کار را در بیاورند یا نتیجه بازی را تغییر بدهند.

وی افزود:هوادار سالهاست به پای تیمش ایستاده و در سرما و گرما استقلال را تشویق می‌کند اما کسانی که این تیم را بستند حالا باید بیایند و پاسخ بدهند که چه اتفاقی در استقلال رخ داده است و چرا چنین تیمی را روانه مسابقات لیگ برتر شده است من اعتقاد دارم کسانی که تیم را بسته اند باید جوابگوی هواداران استقلال باشند.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: نمی دانم چه کسی در استقلال یارگیری کرده و آنها با چه کسانی مشورت کرده اند اما بازیکنی که می خواهد به استقلال بیاید باید در حد نام این باشگاه باشد. اولاً زمانی که خود من به استقلال آمدم در جام‌جهانی بازی کردم و بازیکنی بودم که عضو تیم ملی بودم. الان شاهد هستیم که یکسری از بازیکنان برای ستاره شدن به استقلال می آیند در حالیکه نباید چنین اتفاقی بیفتد و استقلال باید ستاره جذب کند. در این استقلال ستاره شدن کاری بسیار سخت و تا حدودی غیر ممکن است.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: من هر چه دارم از استقلال است و فوتبالم را مدیون این باشگاه هستم اما معتقدم این تیمی که بسته شده در حد نام استقلال نیست. اگر استقلال می‌خواهد موفق شود حتماً باید سه یا چهار بازیکن بخصوص در فاز حمله جذب کند.

وی در خصوص اینکه عملکرد دیاباته را چطور دیده و آیا او را می توان با بازیکنان قدرتمندی مثل تیام قیاس کرد گفت: اصلاً. من در هفته اول در مصاحبه‌ای گفتم که دیابته زمان می خواهد چون او حداقل یکی دو هفته باید کنار بازیکنان تیم بازی رسمی کند اما باید قبول کنیم این بازیکن نزدیک به سه ماه است که در کنار تیم استقلال تمرین و بازی های دوستانه برگزار کرده است و در 3 بازی اخیر هم به میدان رفته است. نمی دانم الان شرایط چگونه است ولی او در مسجد سلیمان ناامید کننده بود و بازیکنی که نزدیک به ۲ متر قد و قامت دارد باید اینقدر سرزنی ضعیف باشد.من استقلالی هستم و استقلال را دوست دارم و نمی‌خواهم خدایی نکرده انتقادی کنم اما هواداران استقلال همیشه از پیشکسوتانشان می خواهند که صادقانه با آنها حرف بزنند. ما نباید بی دلیل به به‌ به و چه چه کنیم و اگر نظر من را می پرسید من دیابته را در حد استقلال نمی‌بینم.

وی ادامه داد: زمانی احمد مومن زاده در استقلال بود و خیلی‌ها  از او انتقاد می‌کردند که چرا گل نمی‌زند اما این بازیکن توانایی‌هایی داشت که کار را برای هافبک‌ها و مهاجمان کناری اش راحت می کرد، او آنقدر می جنگید که مهاجمان کناری‌اش همیشه راحت بودن و گل می‌زدند.

دین محمدی در خصوص اینکه دربی را چطور می‌بیند گفت: بازی دربی همیشه متفاوت است و مرتب دعوا و حاشیه دارد ولی با این شرایط که من از استقلال می‌بینم کار سخت است. پرسپولیس با بردی که آورد از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد ولی این را هم به یاد داشته باشید هر وقت در دربی تیمی ضعیف‌تر بود راحت‌تر برنده شده است. باید واقع‌بین باشیم که کار استقلال سخت است و به نظرم این تیم اول باید به فکر گل نخوردن باشد و بعد برنامه هایش را در زمین پیاده کند.

منبع: فارس

دیدگاه شما