تازه های سایت

کد مطلب: 38618
17. شهريور 1398 - 15:27
رئیس هیئت کاراته نهاوند از کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته کای نهاوندی در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید علی بخشی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مسابقات کشوری کاراته سبک JSKA به میزبانی نجف‌آباد استان اصفهان به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان استان‌های کشور در این مسابقات، گفت: نمایندگان شهرستان نهاوند در این مسابقات موفق شدند ۸ مدال رنگارنگ کسب کنند.

رئیس هیئت کاراته نهاوند گفت: در مسابقات اصفهان مریم دارابی در رشته کاتا سوم و کومیته اول، فاطمه سلگی در رشته کاتا دوم و کومیته اول، نرگس خیشه در رشته کاتا و کومیته دوم، فاطمه دارابی در رشته کاتا سوم و کومیته اول، اسرا خویشوند در رشته کاتا و کومیته سوم، فاطمه خیشه در رشته کاتا سوم و کومیته اول، یگانه دارابی در رشته کاتا سوم و کومیته اول و فاطمه سراقی در رشته کاتا سوم و کومیته دوم شده و موفق به کسب افتخار برای استان همدان و شهرستان نهاوند شدند.

وی با اشاره به اینکه معصومه گرایی نایب‌رئیس هیئت کاراته نهاوند به‌عنوان داور و لیلا سراقی به‌عنوان سرپرست و مربی در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: کاراته نهاوند بیش از هرزمانی دارای پویایی است که این مهم با تلاش مربیان این رشته محقق شده و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین ضمن حفظ جایگاه فعلی بتوانیم نمایندگانی در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما