تازه های سایت

کد مطلب: 38614
16. شهريور 1398 - 9:03
زن جوانی که جگر گوشه هشت ماهه اش را در آغوش می‌فشرد با سقوط در چاله آسانسور، پا در «بالابر مرگ» گذاشت

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از یک مقام مسئول در آتش نشانی مشهد حاکی است، ظهر روز گذشته، زن جوانی که فرزند زیبایش را در آغوش گرفته بود کلید باز شدن در آسانسور یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در بولوار شهید موسوی قوچانی را فشرد، با وجود آن که در آسانسور باز شد، ولی اتاق آسانسور در طبقه چهارم بود و زن جوان بدون توجه به این موضوع پا را در فضای باز چاله قرار داد که ناگهان به همراه فرزند هشت ماهه اش به درون چاله تاریک و وحشتناک آسانسور سقوط کرد. برخی از اهالی که با شنیدن صدای دلخراش سقوط به طرف آسانسور دویده بودند با مشاهده این وضعیت هولناک، بلافاصله با نیروهای امدادی آتش نشانی مشهد تماس گرفتند و بدین ترتیب با دستور آتشپاد دوم امیر عزیزی (مدیرعامل آتش نشانی مشهد) گروه‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۳ و ۱۰ عازم محل وقوع این حادثه تلخ شدند و به یاری مصدومان پرداختند.

افسر نگهبان آتش نشانی در این باره به خراسان گفت: نیروهای امدادی با تماس شهروندان بلافاصله خود را به بولوار شهید موسوی قوچانی رساندند و هر دو مجروح این حادثه را از کف چاله آسانسور بیرون کشیدند.

محمدرضا زهانی با اشاره به این که کودک هشت ماهه که مهدی نام داشت بر اثر شدت صدمات جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: بررسی‌های مقدماتی کارشناسان آتش نشانی حاکی از آن بود که زن جوان در طبقه سوم قصد ورود به داخل آسانسور را داشت که به دلیل نامعلومی به همراه فرزندش به داخل چاله سقوط کرد. وی افزود: این در حالی بود که کابین آسانسور در طبقه چهارم قرار داشت و در آن با فشار دادن کلید مربوط باز شده بود.

این مقام مسئول در آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد خاطرنشان کرد: زن جوان نیز توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفت.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از آسانسور در طبقات مختلف ساختمان‌های مسکونی یا اداری از وجود کابین اطمینان حاصل کنند و سپس پا به درون آن بگذارند تا چنین حوادث تلخی رخ ندهد. زهانی به مالکان و مدیران آپارتمان‌ها نیز توصیه کرد: از بازدیدهای فنی دوره‌ای برای رفع نواقص احتمالی آسانسورها غفلت نکنند.

منبع: روزنامه خراسان

دیدگاه شما