تازه های سایت

کد مطلب: 38481
6. شهريور 1398 - 8:48
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه نهاوند در حوزه انتخابات از شهرستان های حساس استان است و طبق اخباری هم که داریم، رقابت خیلی جدی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مصطفی آزادبخت در شورای اداری شهرستان نهاوند، با بیان اینکه انتخابات صحنه بسیار حساسی است و امتحان بسیار برجسته ای برای شما و ماست، اظهار کرد: ما آمده ایم امتحان پس بدهیم، امروز در بحث انتخابات تنگه احد را به ما سپرده اند و حق نداریم ما متولیان انتخابات بیاییم و در جناح ها درگیر بشویم و این باید اعتقاد قلبی و عملی ما باشد و به این اعتقاد داشته باشیم که دین و دنیای خودمان را به خاطر دیگران نفروشیم.

 
وی با بیان اینکه همه کسانی که کاندیدا می شوند و شورای نگهبان آنها را تأیید می کند مورد احترام هستند و ما موقعی سربلند هستیم که بی طرف باشیم، افزود: بی طرفی در استان و در وزارت کشور سیاست استانداری و وزارت کشور است و ما روی این قضیه مصمم هستیم.
 
آزادبخت با بیان اینکه بنا داریم در انتخابات بی طرف باشیم، بدهکار و وامدار هیچ کس هم نیستیم و در عین حال احترام همه را داریم و خودمان را هم خرج هیچ کس نمی کنیم، عنوان کرد: نهاوند در حوزه انتخابات از شهرستان های حساس ما است و طبق اخباری هم که داریم، رقابت خیلی جدی است بنابراین صادق باشید و با اعتقاد بی طرف باشید و حفظ ظاهر هم نکنید و احتیاج هم نداریم آدم این و آن باشیم و الان در این جایگاه ما دستور خداوند را اجرا می کنیم.
 
وی با بیان اینکه در انتخابات به طور جد نظارت هم باشد و هرکس را ببینیم در بحث انتخابات از وظیفه اش تخطی کند، برخورد می کنیم، یادآور شد: از شهرستان گزارش دارم که تعدادی از مدیران با کاندیداها شب نشینی دارند و ما متوجه ایم و دقیق بر این موضوع اشراف داریم.
 
معاون سیاسی استاندار همدان اعلام کرد: رمز موفقیت در انجام وظیفه است و با انرژی به استقبال انتخاباتی سالم و بی طرف و در امنیت بالا و رقابتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم می رویم.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند با قدمت 7هزار ساله و مردمانی شهید پرور و شهدایی همچون شهدای ابوذر و داشتن 854 شهید جایگاه ویژه ای در استان دارد، عنوان کرد: معتقدم شهدا در هرجایی برجستگی دارند و گروه انقلابی ابوذر از افتخارات نهاوند است.
 
آزادبخت افزود: نهاوند در جسارت و شهادت طلبی جایگاه ویژه ای دارد اما با تمام این اوصاف در بحث عمرانی و پیشرفت هنوز به هرآنچه که باید، نرسیده و این مهم ریشه در اختلافات گذشته دارد که با حضور مدیران موفق در شهرستان در شرایط فعلی نهاوند اوضاع خوبی را تجربه می کند. 
 
وی با بیان اینکه باید خودمان را فراموش کنیم و صرفا کار برای مردم مدنظرمان باشد، اظهار کرد: دشمن می داند ایران جایی نیست که بتواند آن را ویران کند، به همین منظور کشور را تحت فشار اقتصادی گذاشته است.
 
معاون سیاسی استاندار همدان بیان کرد: در این برهه بیشترین فشار روی مردم و کمترین آن روی مسئولان است، ما رسالتمان این است با کار زیاد و خدمت صادقانه مردم را امیدوار کنیم تا بتوانیم دشمن را صددرصد شکست دهیم. 
 
فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: شهرستان نهاوند در طول سالهای اخیر به اندازه 40 سال در حوزه گردشگری کار شده که تقویت زیرساخت ها و امکانات از جمله روشنایی، آسفالت راه دسترسی و ... در سراب های گیان، فارسبان و گاماسیاب از جمله آنها است.
 
مراد ناصری عنوان کرد: نهاوند در حوزه کشاورزی یکی از شهرستان هایی است که در استان و حتی کشور پیشرو است اما متأسفانه در بحث صنایع تبدیلی مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه سرمایه گذار وارد شهرستان شده و در حال حاضر احداث سردخانه 10 هزار تنی با سرمایه گذاری 130 میلیارد تومان بخشی از مطالبات کشاورزان و باغداران پاسخ داده می شود و پایانی برای خام فروشی محصولات باغی نهاوند خواهد بود.
 
وی بیان کرد: به اذعان مسئولان ارشد کشور و استان، شهرستان نهاوند به یک کارگاه عمرانی وگارگاهی تبدیل شده است و در حوزه راه پیشرفت های خوبی داشته ایم و در حال حاضر راه های نهاوند دوران خوشی رو پشت سر می گذارند.
 
فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات آبروی نظام و حیثیت نظام است و تلاشمان را خواهیم کرد که سالم ترین انتخابات را در نهاوند برگزار کنیم.
 
وی با بیان اینکه خدمت به مردم هیچ وقت تحت الشعاع انتخابات قرار نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: انتخابات همچون شهرهای دیگر، تبلیغات انتخابات زودهنگام صورت گرفته است اما ازهمکاران خود به عنوان مجریان اننخابات می خواهیم وارد تبلیغات و حواشی نشوند و از کاندیداهای خاص حمایت نکنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما