تازه های سایت

کد مطلب: 38480
6. شهريور 1398 - 8:46
رئیس ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو بزرگ‌سالان کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید قدوسی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،عصر شنبه علی ظفری مدال‌آور استان همدان در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا با استقبال رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی شهرستان وارد نهاوند شد.

مهرداد سعدی نژاد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و همچنین قهرمانی ووشوکار نهاوندی، اظهار کرد: ورزشکاران ووشو همواره مایه افتخار شهرستان نهاوند در سطوح ملی، آسیایی و جهانی بوده اند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت ووشو بهترین، جذاب‌ترین و باافتخارترین هیئت ورزشی شهرستان نهاوند است، گفت: به‌واسطه افتخارات کسب‌شده طی سال های گذشته مسابقات قهرمانی ووشو بزرگ‌سالان کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید گران‌قدر شهرستان نهاوند شهید قدوسی از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه به میزبانی شهرستان نهاوند در مجموعه ورزشی آیت‌الله علیمرادیان برگزار می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این مسابقات بیش از ۳۰۰ ووشوکار از ۳۲ استان کشور حضور دارند که امیدواریم این مهم ارمغانی برای کسب مدال‌های بیشتر و موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران شهرستان باشد.

وی تأکید کرد: شهرستان نهاوند درزمینه های مختلف دارای مفاخر ارزشمندی است که سعی بر آن است با برگزاری چنین برنامه‌هایی و حضور ورزشکاران به‌عنوان سفیران استان‌های مختلف کشور این چهره‌ها بیش‌ازپیش به جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند شناسانده شوند.

سعدی نژاد از برگزاری و تشکیل جلسات و کمیته‌های مختلف جهت برگزاری این مسابقات در شهرستان خبر داد و گفت: تمام امکانات برای میزبانی شایسته فراهم‌شده است.

دیدگاه شما