تازه های سایت

کد مطلب: 38408
30. مرداد 1398 - 7:52
مهاجمی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد بسته سال گذشته را با آمار هر دو بازی یک گل در تیم "اتلتیکو گویانینسه" پشت سر گذاشته و امسال از سری A برزیل به ایران آمده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از سرویس ورزش مشرق – گابریل کالدرون در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات با جذب یک مهاجم جوان برزیلی خط آتش مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را تقویت کرده است. در ادامه با بررسی کارنامه جونیور براندائو این جوان تازه وارد به تیم پرسپولیس را بیشتر خواهیم شناخت.

*جوان و خوش‌فیزیک!

جونیور براندائو در حال حاضر ۲۳ سال و چند ماه بیشتر سن ندارد. او با داشتن ۱۸۷ سانتی متر قد و حدود ۷۳ کیلو وزن، از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی بسر می برد.

*راست پاست!

این مهاجم که پست تخصصی اش بازی در نوک خط حمله است راست پاست. او در برخی دیدارها در باشگاه های قبلی در پست وینگر راست هم به میدان رفته است.

*شروع از لیگ ۴ برزیل!

جونیور براندائو فوتبال رسمی اش را در زادگاهش برزیل و از سال ۲۰۱۵ با بازی برای تیم اتلتیکو یوونتوس برزیل شروع کرد و توانست در ۱۳ بازی ۱۰ گل به ثمر برساند. ولی پس از نیم فصل راهی باشگاه پیرانگا شد.

*درخشش در ۲۰۱۸!

این مهاجم در سال ۲۰۱۸ و در سری B برزیل نیم فصل موفقی را پشت سرگذاشت و توانست در تیم "اتلتیکو گویانینسه" در ۱۸ بازی ۹ گل به ثمر برساند و آمار هر دو بازی یک گل را از خود برجای بگذارد.

*گلزن تعویضی!

نکته جالب توجه درباره جونیور این است که او از این ۱۸ بازی تنها در ۳ دیدار به طور کامل (۹۰ دقیقه ای) در ترکیب تیمش به میدان رفته و در سایر مسابقات یا از بیرون به ترکیب اضافه شده یا ۹۰ دقیقه را به پایان نرسانده تا بازیکن تعویضی ولی گلزن لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:
 

همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس

 

*سفر به دیار بلغارها!

مدیران باشگاه "لودوگورتس" بلغارستان با بررسی آمار مثبت این مهاجم او را در نیم فصل لیگ ۱۹-۲۰۱۸ به خدمت گرفتند ولی خیلی به او بازی ندادند.

*بازگشت به برزیل!

جونیور براندائو در سال ۲۰۱۹ به باشگاه گویاس برزیل در لیگ سری A این کشور برگشت و به صورت قرضی نیم فصل در خدمت این تیم بود. ۶ بازی هم برای گویاس انجام داد ولی هرگز گلی به ثمر نرساند.

*قرضی به پرسپولیس پیوست!

این بازیکن تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ با باشگاه بلغارستانی قرارداد دارد و در حال حاضر هم با شرایط قرضی به پرسپولیس منتقل شده است.

*آماده بازی است!

جونیور براندائو در حالی که نیم فصل به طور قرضی برای تیم اتلتیکو گویانینسه توپ می زد حدود ۱۲ روز پیش در سری A برزیل ۷ دقیقه روبروی تیم کورینتیانس برزیل به میدان رفته و از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیم گابریل کالدرون ندارد.

*از سال تحویل گل نزده!

آخرین گلی که این بازیکن در دیدارهای رسمی به ثمر رسانده در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۹ برابر با اول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بوده که از آن تاریخ حدود ۴ ماه و ۳۰ روز(تا سه شنبه ۲۹ مرداد) می گذرد.

*حضور در یورو لیگ!

جونیور سابقه حضور در یورو لیگ همراه با تیم بلغارستانی را نیز در کارنامه اش دارد. او در فصل ۲۰۱۸ در دو دیدار روبروی بایر لورکوزن و اف سی زوریخ به میدان رفته است.

*قیمت عجیب!

این مهاجم در سایت ترانسفر مارکت قیمتی ۹۰۰ هزار یورویی دارد که با توجه به آمارش و باشگاه هایی که در آنها توپ زده رقمی قابل توجه به نظر می رسد. او در ۷۲ بازی رسمی که تاکنون در لیگ های مختلف انجام داده تنها ۲۰ گل زده است. چیزی کمتر از یک سوم مسابقاتی که در آنها به میدان رفته است.

دیدگاه شما