تازه های سایت

کد مطلب: 38312
22. مرداد 1398 - 8:17
فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۸۴ درصدی کشف انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۳۰ فقره پرونده جرائم رایانه‌ای در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار کرد: طی ۵ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه کشف سرقت با ۸۴ درصد افزایش روبرو بوده ایم که طی این مدت سرقت در شهرستان ۳ درصد کاهش‌یافته است.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۰ معتاد و خرده‌فروش در نهاوند دستگیرشده‌اند، گفت: در این مدت بیش از ۳۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند کشف شده و شاهد افزایش ۴۷۷ درصدی کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی نهاوند با بکار گیری شگردهای پلیسی و همچنین رصد اطلاعاتی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم، مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود دارد، گفت: امسال ۹ هزار و ۱۰۷ تماس با پلیس نهاوند برقرار شده که تعداد تماس ها نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی تصادف درون‌شهری نهاوند گفت: طی این مدت ۸۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به مزاحمت برای مردم کرده‌اند توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ۲۴ گشت انتظامی تخصصی در شهرستان نهاوند، گفت: امنیت یک مقوله نسبی است که همه ما در تأمین آن در ابعاد مختلف وظیفه خاص خود را داریم.

وی با اشاره به تشکیل ۳۰ فقره پرونده جرائم رایانه‌ای در شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: پلیس نهاوند با بهره‌گیری از پرسنل مجرب موفق به رسیدگی و مختومه شدن ۸۰ درصد این پرونده‌ها شده است.

ساکی با اشاره به تشکیل معاونت جرائم اقتصادی در استان‌های کشور و به‌تبع آن در شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با همکاری سایر دستگاه نسبت به کشف جرائم در حال فعالیت است و پرونده‌هایی در این راستا تشکیل‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین امنیت مطلوب در سراب‌های نهاوند به خصوص سراب گیان، گفت: متأسفانه در حال حاضر زیرساخت‌های ترافیکی در سراب گیان نهاوند وجود ندارد که انتظار می‌رود مسئولین مربوط در این راستا اقدام کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند با انتقاد از عملکرد شهرداری گیان در خصوص واگذاری دکه‌های موجود در این سراب، گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته با مسئولین شهرستان مستندات لازم برای ساماندهی فعالیت این دکه داران تهیه‌شده است.

دیدگاه شما