تازه های سایت

کد مطلب: 38237
14. مرداد 1398 - 8:10
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید هادی مصطفوی در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهید قدوسی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با امام جمعه، فرماندار، بنیاد شهید و سایر دستگاه های مرتبط شهرستان، کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی اولین دادستان کشور بعد از انقلاب در نیمه اول شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین عالی قوه قضاییه در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «مسئولین نگذارند چهره شهید گرانقدری همچون شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند» و به منظور آشنایی عموم مردم به خصوص نسل جوان با سیره و اندیشه‌های این شهید گرانقدر طی نشستی، کمیته‌های اجرایی و علمی برگزاری کنگره مشخص و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

داداستان عمومی و انقلاب نهاوند تصریح کرد: این بزرگداشت با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در قالب کنگره یا همایش ملی برگزار خواهد شد و فراخوان مقالات به زودی اعلام و منتشر می شود.

وی افزود: انجام برنامه‌ای در شأن و جایگاه شهید قدوسی که در زمان شهادت دادستان کل انقلاب اسلامی بودند، وظیفه همه مسئولین و مردم شهرستان نهاوند است.

مصطفوی خاطرنشان کرد: تلاش برای ثبت سالروز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان در تقویم رسمی کشور از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

وی افزود : در حاشیه برگزاری این کنگره، نمایشگاهی از عکس های شهید قدوسی و دیگر شهدای شهرستان نهاوند برپا خواهد شد.

دیدگاه شما