تازه های سایت

کد مطلب: 38173
6. مرداد 1398 - 8:24
این نمایشگاه که شامل ۷غرفه از دستاورد‌های زنان روستای بیان است به مدت یک هفته برای عرضه مستقیم محصولات در این روستا دائر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فاطمه نظام اسلامی اظهار داشت: این نمایشگاه که ویژه بانوان روستای بیان نهاوند بود برای نخستین بار در سطح استان در مساحت ۴۰ مترمربع و در هفت غرفه ۵متری برپا شد و زنان روستایی به صورت مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود را به مسافران تابستانی سراب گاماسیاب عرضه کردند.

وی گفت: برای برپایی این نمایشگاه یکی از خیران ۲۰ میلیون ریال هزینه کرد و با کمک دختران روستا ۷غرفه در مدت چند روز برپا شد.

نظام اسلامی افزود: مدیر کل امور بانوان استانداری همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند در مراسم افتتاحیه حضور داشتند و برنامه خانه و زندگی همدان میز گزارشی از این نمایشگاه تهیه کرد.

مدیر نخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستایی در بیان اظهار داشت: غرفه‌های ایننمایشگاه شامل صنایع چوب، سفال، مواد غذایی، خیاطی و بافتنی، شیشه و پلاستیک و تابلو و گلیم و فرش بافی می‌باشد و دلیل انتخاب این روستا برای برپایی نمایشگاه هم مرز بودن با استان لرستان و سراب تفریحی گاماسیاب و حضور مسافران تابستانی بود.

نظام اسلامی گفت: یک غرفه هم مخصوص مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که تولیدات خود را در آن قرار دادند.

 

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستای بیان نهاوند برگزار شد

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستای بیان نهاوند برگزار شد

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستای بیان نهاوند برگزار شدنخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستای بیان نهاوند برگزار شد

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستای بیان نهاوند برگزار شد

انتهای پیام/

دیدگاه شما