تازه های سایت

کد مطلب: 38143
3. مرداد 1398 - 8:06
فرماندار شهرستان نهاوند گفت:در سالجاری مجموع اعتبار اختصاص داده ‌شده به شهرستان نهاوند از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز، توازن منطقه‌ای و استانی ۳۸ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: نباید محور توسعه شهرستان را به اعتبارات دولتی محدود کنیم، تجربه نشان داده است که توسعه هر منطقه، رابطه مستقیمی با مطالبات مردم آن منطقه داشته است.

 
وی ادامه داد: به میزانی که ما خواستار توسعه و پیشرفت باشیم و آن را در اولویت خود قرار دهیم و در این راستا دلسوزانه پیگیری کنیم، می توانیم مسیر توسعه را طی کنیم.
 
ناصری تاکید کرد: همه ما در سهم خواهی های حوزه اعتبارات، باید از ظرفیت استاندار ، نماینده و امام جمعه شهرستان استفاده کنیم و با وحدت و همدلی که در شهرستان وجود دارد این کمبود ها و مشکلات قابل پیگیری است.
 
ناصری اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که سال گذشته در بحث اعتبارات و هزینه ها داشتیم از شرایط سخت گذر کردیم و پیش بینی می شود در سال مالی پیش رو بهتر از سال قبل عمل کنیم.
 
فرماندار نهاوند افزود: امسال در حوزه نوسازی مدارس  بنیاد مسکن، گردشگری و شهرداریها اعتبارات خوبی را در نظر گرفته ایم.
 
وی تاکید کرد: مدیران شهرستان برای حوزه کاری خود تعهد ایجاد کنند ، بنده اطمینان می دهم آنها را تنها نمی گذارم و حمایت می کنم.
 
ناصری در پایان گفت : ۳۸میلیارد تومان اعتبار شهرستان نهاوند در سالجاری از سه منبع اعتبارات متوازن، استانی سه درصد نفت و گاز بین ۲۶۳ پروژه عمرانی، خدماتی دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما