تازه های سایت

کد مطلب: 38059
21. تير 1398 - 21:17
امام جمعه نهاوند بابیان اینکه غرب به دنبال ترویج مفاسد اجتماعی به بهانه آزادی است، گفت: همه باید در راستای حفظ عفت عمومی جامعه کوشا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران نهاوندی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع)، گفت: امام هشتم (ع) در روایتی ارکان ایمان را توکل برخدا، راضی به قضای الهی، تسلیم امر خداوند بودن و واگذاری امور به خداوند عنوان کردند که قدر مشترک این ۴ رکن همان تقوای الهی است.

وی ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: انسان با انجام دادن آنچه خداوند امر فرموده و انجام ندادن آنچه نهی کرده می تواند در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره)، ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که جلوگیری از آزادی های مخرب غربی و خلاف عفت بر دولت و ملت واجب است، لذا امروز همه ما باید در راستای حفظ عفت عمومی جامعه کوشا باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند امروز غرب می خواهد به نام آزادی مفاسد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را در کشور رواج دهد تا جامعه جوان ایران از اهداف خود باز بماند.

حجت الاسلام مغیثی تاکید کرد: آزادی حد و مرز دارد و قرار نیست به بهانه آزادی، آزادی و اخلاق دیگران به باد فنا داده شود.

وی با تاکید بر اینکه حیا و عفت امری فطری و از لوازم عقل و دین است، گفت: حجاب مایه تشخُص و آزادی زن است نه مایه محدودیت و زنی که بدحجاب است و خود را در معرض دید دیگران قرار داده قدر خود را نمی داند و خود را به حراج گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام حجاج ایرانی به مکه، گفت: برائت از مشرکین آیه قران است و آنهایی که میگویند نباید امر سیاست در حج باشد می خواهند مراسم حج اسلامی را به حج سکولار تبدیل کنند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه انقلاب ما میراث علی ابن موسی الرضا (ع) است، گفت: اگر امروز ایران اسلامی در بین کشورهای اسلامی برجسته تر است به برکت مکتب اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: خداوند می خواست قدرت ایران و انقلاب را به دنیا نشان دهد که وسیله آن پهپاد متجاوز آمریکایی بود که در ارتفاع ۱۸ کیلومتری از سطح زمین به وسیله ابزار و تجهیزات دفاعی بومی ایران اسلامی سرنگون شد.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در پاسخ به اقدام ایران، گفت: اقدام سپاه آمریکا را بر جای خود نشاند و ترامپ دیوانه را مسکوت گذاشت چراکه آنها بیش از پیش به توان دفاعی ایران پی برده اند.

دیدگاه شما