تازه های سایت

کد مطلب: 38008
14. تير 1398 - 13:34
مدیر تیم‌های ورزشی بیمه رازی به حذف سهراب مرادی به دلیل تماس بهداد سلیمی که ریشه در دلایل انتخاباتی دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کیومرث محرابی درباره حضور بیمه رازی در فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: در دو سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم تیم را برای قهرمانی می‌بندیم. البته هدف ما تنها قهرمانی نیست بلکه هدف اصلی کمک به ورزشکاران المپیکی ما است که در سخت‌ترین شرایط برای افتخار ایران زحمت می‌کشند.

وی ادامه داد: با حمایت از رشته‌های المپیکی مانند کشتی و وزنه‌برداری سعی می‌کنیم خیال قهرمانان‌مان از بابت تأمین معاش و هزینه‌های زندگی راحت باشد و هدف اصلی ما این است تا قهرمانان‌مان بدون دغدغه پرچم کشور را بالا ببرند و هر زمانی که سرود ایران در میادین بین‌المللی نواخته می‌شود ما هم سهم کوچکی داشته باشیم.

 

در این زمینه بخوانید:

مجلس: انتخابات فدراسیون‌ها باید مکتوب باشد

اقدام عجیب دیگر از سوی وزارت ورزش/ این قسمت؛ برگزاری انتخابات وزنه‌برداری به صورت الکترونیکی

 

مدیر تیم‌های ورزشی بیمه رازی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود بهداد سلیمی سرمربی تیم با مرادی تماس گرفته و او را برای فصل جدید لیگ وزنه‌برداری در ترکیب بیمه رازی قرار نداده است، گفت: سهراب عضو تیم ما است و شک نکنید که با او قرارداد می‌بندیم. نباید به این مسائل توجهی کرد. سهراب چه وزنه و چه نزند عضو تیم ما است.

وی خاطرنشان کرد: البته سلامتی مرادی از همه چیز برای ما واجب‌تر است ما هم از او حمایت می‌کنیم تا با آمادگی کامل برای حضور در المپیک آماده شود. هیچ وقت برای قهرمانانی که برای ایران تلاش می‌کنند کم نمی‌گذاریم به خصوص زمانی که آسیب می‌بینند باید بیشتر حمایت شوند.

منبع: فارس

دیدگاه شما