تازه های سایت

کد مطلب: 37606
2. خرداد 1398 - 7:03
رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند از اطعام 3 هزار خانوار زير پوشش در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ملکی با بیان اینکه هفته اطعام نیازمندان فرصتی است تا فرهنگ اطعام به صائمین و نیازمندان تقویت و نهادینه شود اظهار کرد: در هفته اطعام از سوی کمیته امداد با همکاری خیرین و حامیان به 3 هزار خانوار زیر پوشش این اداره افطاری داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این افطاری به مدت پنج شب ادامه دارد و تعدادی از خیرین و حامیان بخش‌هایی از هزینه آن را تامین می‌کنند افزود: علاوه بر افطاری در این ماه با کمک خیرین 300 سبد غذایی به مبلغ 100 هزار تومان نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند تفقد و دلجویی از خانواده های مددجو را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد و گفت: به منظور تفقد و دلجویی از مددجویان با حضور تعدادی از مسوولان شهرستان به تعدادی از خانواده‌ها سرکشی می‌شود و وضعیت آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات این اداره در ماه رمضان دانست و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن برای مددجویان و کلاس‌های آموزش و تفسیر قرآن برای کارکنان اداره از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

ملکی افزود: در هفته اطعام برنامه «شوق دیدار» در مرکز استان برگزار می‌شود و 250 نفر از یتیمان زیر پوشش این شهرستان به همراه حامیان آنها در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 334 یتیم و 114 نفر از طرح محسنین زیر پوشش این اداره هستند که بیش از یک‌هزار و 838 حامی نیز از آنها حمایت‌ می‌کنند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما