تازه های سایت

کد مطلب: 37597
31. ارديبهشت 1398 - 19:55
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان بیش از 50 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت گفت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

 وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به اهداف انقلاب پی بردند و در جهت فروپاشی این انقلاب جنگ همه جانبه ای را به سرکردگی صدام ملعون راه اندازی کردند.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر با عملیات بیت‌المقدس استراتژی دشمن را از حالت تهاجمی به لاک دفاعی فرو برد و تمام معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

 وی گفت: عملیات بیت المقدس از دو منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه با پیروزی در این عملیات جنگ وارد مرحله جدیدی شد که در ادامه پیروزی های زیادی برای نیروهای انقلاب رقم زد. دوم اینکه این پیروزی باعث شد که دشمنان و در رأس آنها آمریکا حساب کار خود را کرده و در مقابله با انقلاب اسلامی با نهایت احتیاط برخورد نمایند.

مرادی گفت: مهمترین عامل پیروزی در این عملیات وحدت بین مجموعه های عمل کننده عملیات بود.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت گرامیداشت این ایام برنامه های مختلفی را تدارک دیده است و در سطح حوزه ها و پایگاه ها اجرا خواهد شد.

 وی افزود: در این ایام ۵۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است که مهمترین برنامه ها صبحگاه مشترک نیروهای نظامی،انتظامی، بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، نشست های بصیرت افزایی، اجرای مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه های عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی می‌باشد.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی صبح فردا چهارشنبه در محل سپاه نهاوند با سخنرانی سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان اجرا میشود.

دیدگاه شما