تازه های سایت

کد مطلب: 37496
20. ارديبهشت 1398 - 10:50
سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه نوسازی و توسعه شبکه کابلی در نهاوند در دستور کار است گفت: مشکل آنتن‌دهی دهستان سلگی با نصب دکل در روستای رزینی برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدعلی گرزین با اشاره به مشکلات مخابراتی و لزوم رفع آنها اظهار کرد: ایجاد تحول در زیرساخت‌های مخابراتی نهاوند در برنامه قرار دارد چرا که زیرساخت‌های این شهرستان قدیمی و فرسوده شده و کارایی لازم را ندارد.

وی با تاکید به اینکه نوسازی و توسعه شبکه کابل هوایی و زمینی و نیز توسعه شبکه فیبرنوری نیاز اساسی مخابرات نهاوند است گفت: باید سوییچ‌های  Pcm تعویض و استفاده از سویچ‌های به‌روز در راستای توسعه خدمات اینترنت وADSL مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه در زمینه توسعه و تجهیز زیرساخت‌ مخابراتی باید برای سال‌های آینده نیز برنامه‌ریزی کرد افزود: با وجود تلاش‌ها طی سال‌های قبل متاسفانه توسعه مقطعی نبوده و نیاز آینده پیش‌بینی نشده است.

گرزین با اشاره به بازدید از مخابرات روستای رزینی نهاوند گفت: دستور بازسازی شبکه هوایی و کابل‌های مخابراتی این روستا داده شد.

وی با تاکید به اینکه سرویس‌دهی مناسب به مردم در گرو همکاری و رعایت حسن همجواری آنها با تاسیسات مخابرات است افزود: ساختمان مخابرات این روستا نیز باید نوسازی شود.

سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان با اطمینان خاطر به مردم در خصوص زیان‌آور نبودن دکل‌های مخابراتی گفت: هنوز هیچ مرجع رسمی و علمی و در هیچ کجای دنیا ثابت نکرده که دکل‌های مخابرات زیان‌آور است.

وی افزود: همکاران مخابرات همواره با آنتن‌ها و امواج سرکار دارند و اگر این امواج مضر بود ابتدا به آنها آسیب می‌رسید.

گرزین بیان کرد: به زودی با نصب دکل در روستای رزینی، مشکل آنتن‌دهی در دهستان سلگی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما