تازه های سایت

کد مطلب: 37480
18. ارديبهشت 1398 - 8:38
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مردم مومن و نوع‌دوست نهاوند در چندین مرحله بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در جمع بازاریان و اصناف نهاوند گفت: از ابتدای اعلام جمع‌آوری کمک برای مناطق سیل‌زده مردم شهرستان نهاوند بسیار خوب استقبال کردند و کمک‌های خود را در اختیار پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و سپاه ناحیه نهاوند قراردادند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با مساجد و هیئت‌امنای مساجد شده است همچنان نیازمند کمک‌رسانی مردم نهاوند به مناطق سیل‌زده هستیم و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج نیز همچنان کمک‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از ابتدای جمع‌آوری کمک‌ها تا امروز بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری و به این مناطق ارسال‌شده است.

وی گفت: به‌منظور کمک به سیل‌زدگان نشست هماهنگی طرح همبستگی اصناف و بازاریان نهاوند برگزار شد و نتایج بسیار خوبی داشت.

مرادی افزود: بازاریان و اصناف نهاوند نقش مهمی در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده دارند و امیدواریم این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: 85 پایگاه مختلف که عمدتاً مساجد و پایگاه‌های بسیج هستند کمک‌های مردمی را به‌صورت شبانه‌روز جمع‌آوری می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: روحیه جهاد و همبستگی مردم نهاوند به‌گونه‌ای شده که کوچک و بزرگ تلاش می‌کنند هر آنچه در توان دارند به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل کمک کنند.

وی به طرح هر مسجد یک‌خانه اشاره کرد و افزود: در این طرح با همکاری مردم و مساجد مناطق مختلف هر مسجد با جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیران یک‌منزل مسکونی را در مناطق سیل‌زده احداث می‌کند.

 مرادی گفت: با توجه به اینکه شهرستان چگنی استان لرستان به استان همدان واگذارشده، قرار است توسط خیرین و هیئت‌امنای مساجد نهاوند 50 واحد مسکونی در این شهرستان استان لرستان ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما