تازه های سایت

کد مطلب: 37441
13. ارديبهشت 1398 - 13:29
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از برخورد قاطع پلیس نهاوند با حمل‌کنندگان، فروشندگان و دارندگان انواع سلاح سرد در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع‌آوری ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد در نهاوند خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرائم خشن و به‌منظور حمایت از حقوق شهروندی طرح‌های مستمر پاک‌سازی مراکز عمومی از دارندگان، حمل‌کنندگان و فروشندگان انواع سلاح سرد اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در این طرح که به‌صورت گسترده و مستمر در نقاط مختلف شهرستان نهاوند اجرا می‌شود با حمل‌کنندگان، فروشندگان و دارندگان انواع سلاح سرد باقدرت و شدت برابر قانون برخورد و بعد از انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی می‌شوند.

وی گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و قانون‌شکنی به آن‌ها نخواهد داد.

ساکی اظهار داشت: بنا بر اعلام دادستانی نهاوند به کلیه دارندگان سلاح گرم غیرمجاز و سلاح سرد اعم از قمه، قداره، شمشیر و نظایر آن به مدت یک هفته فرصت داده شد تا نسبت به تحویل سلاح خود به نزدیک‌ترین یگان انتظامی محل اقدام نمایند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: درصورتی‌که افراد شرور از سلاح سرد در نزاع و درگیری استفاده کنند و یا قصد جان و مال یا ارعاب مردم را داشته باشند و موجب ناامنی در جامعه گردند، به‌عنوان "محارب " شناخته‌شده و باقدرت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما