تازه های سایت

کد مطلب: 37401
7. ارديبهشت 1398 - 8:25
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد با تمام وجود برای بازی با تراکتورسازی آماده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در مورد داوری این بازی گفت: شما نگاه کنید چند تا صحنه بوده است، الان تلویزیون فقط یک صحنه را نشان می‌دهد. شما صحنه برخورد سیامک نعمتی را نگاه کنید.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: با تمام قدرت به این بازی می‌رویم، سازمان لیگ و کسانی که مشکل برای ما می‌تراشند مهم نیستند. کارمان را ادامه می‌دهیم. خدا را شکر باعث شدیم همه با هم رفیق شوند و یک کار گروهی بین همه به وجود آمده تا به پرسپولیس ضربه بزنند ولی شما دیدید امروز هواداران ما سنگ تمام گذاشتند. بچه‌ها باید تمام تلاش‌شان را کنند اما هواداران هم باید بدانند ما تنهاییم.

 

کاپیتان تیم پرسپولیس با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ یادآور شد: من گفتم، اصلاً برنامه‌ای نیست، یک بازی ۲۰:۱۵ برگزار می‌شود، یک بازی ۱۵، یک بازی ۱۶.

بیشتر بخوانید:

حسینی: همه دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند

اظهار نظر عجیب بازیکن سپاهان: پرسپولیسی‌ها به اصفهان نیایند! 

حسینی در خصوص تهدید او توسط هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: با تمام وجود برای این بازی می‌روم، شما نمی‌توانید هواداران اصیل را با یک عده تماشاگرنما یکی کنید. یک عده تماشاگرنما معلوم نیست از کجا آمده‌اند و دارند جو را خراب می‌کنند.

«برخی از بازیکنان سپاهان هم برای بازی جام حذفی پرسپولیس را تهدید کرده‌اند». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: با تمام وجود آماده هستیم و امیدوارم سالم باشیم و آماده می‌شویم برای بازی سوم خرداد.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص زخمی شدن تعدادی از مأموران یگان ویژه یادآور شد: تنها کسانی که غریب و تنها هستند همین مأموران هستند که کتک می‌خورند و تنها هستند. متأسفانه یک عده راحت نشسته‌اند و برنامه می‌چینند و هیچ فکری پشت برنامه آنها نیستند. فقط می‌گویند بازیکنان بروند و مأموران بیایند و راحت کتک بخورند.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما