تازه های سایت

کد مطلب: 37324
28. فروردين 1398 - 13:26
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگرافزایش قیمتی قراراست باشد از جانب دولت است و نه مجلس گفت: نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا امروز درگفتگو با نافع با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی ازجانب دولت عنوان کرد: فعلا هیچ خبری از افزایش قیمت حامل های انرژی نیست واگر افزایش قیمتی قراراست باشد از جانب بدولت است و نه مجلس.

وی افزود: در کمیسیون و درمجلس شورای اسلامی چیزی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی نداشتیم و این افزایش قیمت از جانب دولت است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چیزی که رسما از ناحیه مجلس باشد اعلام نشده ونمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند.
بهرام نیا بیان کرد: مجلس به دولت اختیار داده تا در طی 5 سال در این خصوص تصمیم بگیرد اما باید شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را هم در نظر گرفت.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکان ایجاد تغییرات در حامل های انرژی بعد از مدتی وجود دارد اما باید به شرایط اقتصادی، درآمد مردم وهمچنین تورم و سایر متغییرها توجه کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما