تازه های سایت

کد مطلب: 37305
26. فروردين 1398 - 12:45
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف چند محموله کالای قاچاق به ارزش بيش از 730ميليون ريال در هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با تدوين طرح جامع مقابله با قاچاق کالا در هفته گذشته، اجراي اين طرح را با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح شهرستان در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: بر اساس اين طرح، يگان هاي اجرايي و پليس هاي تخصصي شهرستان علي الخصوص پليس آگاهي و کلانتري و پاسگاه هاي تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتي و اشرافيت کامل در چند عمليات جداگانه موفق به توقيف 3محموله کالاي قاچاق از 3 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه نیسان شامل: 530کيلوگرم گردوي خارجي و قاچاق و همچنين 15راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز شدند.

 ساکی گفت: همچنين ماموران انتظامي شهرستان در پي کسب خبری مبني بر وجود کالاهاي قاچاق و غير مجاز در تعدادي از مغازه هاي سطح شهرستان و پس از شناسايي و هماهنگي با مقام قضائي، در بازرسي از آن ها موفق به کشف چند محموله قاچاق از جمله: 2 هزار و 448 عدد قرص ،152عدد آمپول،48 عدد آب مقطر،230عدد سرنگ،350عدد پدالکلي،21عدد شربت ،7عدد سرم، 7 هزار و 600نخ سيگار و 131عدد فندک قاچاق و فاقد مجوز شدند.

وی با اشاره به اين که 8 متهم در اين خصوص تحویل مرجع قضائي شدند، بیان کرد:  ارزش کالاهای کشف شده 730 ميليون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پایان گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان يکي از اولويت هاي اجرايي در آتي نيز به صورت جدي در دستور کار پليس قرار خواهد داشت و البته نبايد از نظر دور داشت که يکي از مهمترين عناصر و اهرم هاي تقويت توانمندي هاي پليس در حوزه هاي مختلف از جمله مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشارکت هاي خودجوش مردمي است و در این راستا از شهروندان درخواست مي شود هرگونه اخبار و اطلاعات در حوزه هاي مختلف جرم را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.

وی همچنین از دستگیری سارق در حین سرقت خبر داد و گفت: ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان نهاوند حين گشت زني در حوزه استحفاظي فردي را که قصد سرقت يک دستگاه موتورسيکلت متعلق به يکي از شهروندان را داشت دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

وي افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 2 فقره سرقت از معابر و ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما