تازه های سایت

کد مطلب: 37201
12. فروردين 1398 - 2:26
رئیس شرکت گاز نهاوندگفت: به دنبال بارش‌های اخیر و اصلاح جاده تخریب شده تیغه گریدر راهداری با لوله گاز در کنار جاده باعث قطع گاز ۱۰ روستای بخش مرکزی نهاوند گردید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بارش شدید باران و وقوع سیلاب به همراه رعد و برق و بارش برف در شهرستان نهاوند باعث بروز حوادثی در این شهرستان شد که قطعی برق و گاز و گرفتاری یک زوج از جمله این حوادث است.

احمد ناصری رئیس شرکت گاز نهاوند از قطع گاز 10 روستای نهاوند خبر داد و اظهار داشت: این ده روستا شامل تازناب ها، محمد آباد علیا و سفلی، راوند و رود حسن می‌باشند که بعلت برخورد گریدر اداره راهداری با لوله گاز دچار قطعی موقتی گاز شدند.

وی گفت: به محض مطلوب شدن شرایط آب و هوایی و تخلیه منطقه از آب عملیات تعمیرات برای وصل گاز این روستا‌ها انجام می‌شود.

رئیس شرکت گاز نهاوند افزود: برای جلوگیری از مشکلات بعدی و رفع خطر از منطقه فعلا تا مساعد شدن هوا و تخلیه کامل آب محل گاز این مناطق قطع است.

ناصری اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر به بعضی از مناطق و خدمات رسانی این شرکت خسارت‌هایی را وارد کرده است که هنوز بر آورد نشده است.

** برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند وصل شد

 رئیس اداره برق نهاوند، گفت: برق تمامی روستاهای بخش خزل نهاوند که در جریان بارندگی های امروز قطع شده بود، مجددا وصل شد.

رضا شیر دره رئیس اداره برق نهاوند اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش پرسنل اداره برق و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق نهاوند و خزل تمامی روستاهای حوزه بخش خزل نهاوند برق دار شدند.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه قطعی برق را با شماره تلفن ۱۲۱ اتفاقات برق شهرستان در میان بگذارند.

رئیس اداره برق نهاوند در پایان گفت: تمامی پرسنل اداره برق نهاوند و پیمانکاران این اداره در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت بروز مشکل در سیستم توزیع برق در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد.

* زوج گرفتار در سیلاب نهاوند نجات پیداکردند

با امداد رسانی به موقع امدادگران و اعضای شورای شهر و شهردار فیروزا زوج سرگردان خطر از سیلاب نجات پیدا کردند

این زوج جوان در تپه های اطراف روستای بره فراخ به صورت سرگردان گرفتار بودند که با حضور پرسنل آتش نشانی اعضای شورای شهر و شهردار فیروزان علیرغم شدت بارندگی و رفع آبگرفتگی معابر در سطح شهر فیروزان نجات داده شد.

همچنین مهدی جلالوند معاون فرماندار نهاوند خبر از ریزش کوه در نهاوند داد

وی گفت: این کوه در جاده ورودی ترمینال جدید نهاوند است که به علت بارندگی ریزش کرد و در تلاش یک ساعته نیروهای ستاد بحران شهرداری جمع آوری شد.

جلالوند افزود: تعدادی از منازل روستایی در نقاط مختلف نهاوند تخریب شد و زمین های کشاورزی و روستاها نیز دوچار آب گرفتگی شده اند و نیروهای ستاد بحران در سطح نهاوند در حال تلاش هستند.

 انتهای پیام /

دیدگاه شما