تازه های سایت

کد مطلب: 37155
6. فروردين 1398 - 19:13
فرمانده سپاه نهاوند از جمع آوری کمک های مردم نهاوند برای هم وطنان سیل زده شمال کشور و ارسال اولین محموله کمک های مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: برای جمع اوری کمک های مردمی از تمام ظرفیتهای سپاه نهاوند  استفاده می شود و با همکاری رسانه ها و خبرنگاران انشالله کمک های خوبی جمع آوری شود و برای هم وطنان سیل زده ارسال شود.

 مرادی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و برگزاری جلسات هماهنگی همه پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان نهاوند برای دریافت کمک های مردم نوعدوست نهاوند آمادگی دارند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با اعلام فرمانده سپاه استان همدان کمکهای مردم نهاوند در حوزه ها و پایگاه ها و سپاه ناحیه نهاوند جمع آوری شد و اولین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت: مردم شهرستان انقلابی و نوعدوست نهاوند همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی در استان همدان پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند.

مرادی گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و بیش از ۲۵ میلیون تومان مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی توسط سپاه نهاوند جمع اوری شده است.

وی افزود: کار جمع اوری کمک ها برای هموطنان سیل زده همچنان ادامه خواهد داشت و همشهریان عزیز نهاوندی می توانند کمک های خود را به پایگاه ها، حوزه ها و سپاه ناحیه نهاوند تحویل دهند.

 فرمانده سپاه نهاوند با قدردانی از مردم نهاوند گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

وی گفت: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و شماره حساب  3810/35/11504545/1  نزد بانک انصار به نام سپاه استان جهت کمک به مردم سیل زده در اختیار همشهریان است.

دیدگاه شما