تازه های سایت

کد مطلب: 37042
21. اسفند 1397 - 9:43
سراب های نهاوند بیشترین بازدید کننده را به خود جذب می کند و امیدواریم استقبال گردشگران از نهاوند پرشورتر از گذشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه ها با محوریت تولیدات و محصولات بومی و محلی، آداب و سنت ها، طبیعت گردی و تورهای گردشگری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: رزمایش ترافیکی استقبال از بهار، جشنواره عشایر، تور نهاوند گردی، نمایشگاه های صنایع دستی، همایش سوارکاری، حاجی فیروز، جشنواره آش محلی و مسابقه سبزه آرایی از جمله برنامه های پیش بینی شده است که با هدف احیای سنت ها و اصالت های گذشته اجرا می شود.

جانجان افزود: هشت نوروزگاه در ایام عید در جوار سراب ها و مناطق گردشگری اجرا می شود که از لحاظ تعداد اجراها در کشور بی نظیر است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: اجرای موسیقی محلی، شاهنامه خوانی، بازی های بومی عرضه محصولات محلی به مسافران برخی از اجزای نوروزگاه های نهاوند به شمار می رود.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران از نهاوند خاطرنشان کرد: در نوروز 97 نهاوند و شهرهای برزول و گیان پذیرای 200 هزار مسافر بودند.

جانجان گفت: سراب های نهاوند بیشترین بازدید کننده را به خود جذب می کند و امیدواریم استقبال گردشگران از نهاوند پرشورتر از گذشته باشد.
شمار آثار تاریخی نهاوند به 250 می رسد و از این تعداد 100 اثر در فهرست ملی ثبت شده که سراب های پر آب این منطقه از زیباترین آثار طبیعی این شهرستان هستند.

دیدگاه شما