تازه های سایت

کد مطلب: 36951
10. اسفند 1397 - 11:52
فرماندار نهاوند گفت: تا زمانی که به‌عنوان فرماندار نهاوند هستم نمی‌گذارم کسی با شأن و عظمت مردم بازی کند لذا مدیران به‌جز کار و خدمت نباید به موضوع دیگری فکر کنند و باید در کنار مردم به فکر رفع مشکلات مردم به‌ویژه روستاییان باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای ذخیره‌سازی و افزایش کیفیت آب شرب و رفاه حال شهروندان گیان؛ مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مخزن آب شهر «گیان» اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این مخزن از محل اعتبارات ملی است، گفت: این مخزن که به‌صورت زمینی ساخته خواهد شد ظرفیت ذخیره ۲ هزار مترمکعب آب با سیستم پیش‌تصفیه را دارد.

فرماندار نهاوند گفت: در این خصوص اداره آب و فاضلاب نهاوند با هماهنگی معاونت مهندسی و توسعه شرکت نسبت به مطالعه و تهیه نقشه‌های اجرایی و اسناد مناقصه اقدام کرده و طی ماه جاری برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار صورت می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه روستاگردی و محله گردی به‌هیچ‌وجه تشریفاتی نیست و هدف اصلی آن دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات و مطالبات آنان است، گفت: تلاش کرده‌ایم با ایجاد تعهد و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به پیگیری دغدغه‌های مردم بپردازیم.

ناصری بابیان اینکه در این کاروان برخی مدیران نتوانسته‌اند در کنار سایر مسئولین بایستند و در راستای رفع مشکلات قدم بردارند، گفت: تا زمانی که به‌عنوان فرماندار نهاوند هستم نمی‌گذارم کسی با شأن و عظمت مردم بازی کند لذا مدیران به‌جز کار و خدمت نباید به موضوع دیگری فکر کنند و باید در کنار مردم به فکر رفع مشکلات مردم به‌ویژه روستاییان باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: با مساعدت معاون آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی و با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در حوزه کشاورزی شهرستان نهاوند اعتبارات خوبی برای توسعه آبیاری نوین کشاورزی در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با مشارکت کشاورزان و بهره‌برداران به نتایج مطلوبی دست‌یابیم.

ناصری تأکید کرد: تا زمانی که مردم، دهیار و شورای روستا با همکاری و مشارکت در بحث توسعه و عمران روستای خود حضور جدی نداشته باشند هیچ مشکلی رفع نمی‌شود.

دیدگاه شما