تازه های سایت

کد مطلب: 36945
9. اسفند 1397 - 11:46
مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: علی سهرابی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان در نهاوند در نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور در بخش خبر مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید سعید میری مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: علی سهرابی خبرنگار باشگاه خبرنگاران استان همدان در نهاوند می‌باشد که مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای تکه نیز می‌باشد که تاکنون به همراه همسرش عفت روزبه، در جشنواره‌های مختلف خبری رسانه‌ای و فرهنگی عناوین اول و سوم را کسب کرده است.

وی گفت: خانم روزبه در بخش محتوای رسانه‌های مجازی وبلاگ و وب مقام دوم را کسب کرد.

این جشنواره به مدت ۳روزاز تاریخ ۵تا ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷در هتل پیام اراک و با حضور مسئولان استانی و حجت الاسلام دکتر ارزانی رئیس کانون مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر جندقیان رئیس دهیاری‌های کشور برگزار شد.

میری افزود: در این جشنواره بیش از ۴۰۰اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری در دو بخش فضای مجازی و خبر برترین‌ها معرفی شدند که در بخش خبر آقای سهرابی مقام دوم کشور و خانم روزبه به عنوان تنها نماینده استان مقام دوم فضای مجازی را کسب کردند.

لازم به یاد آوری است در این جشنواره با حضور اساتید کشوری در مورد معایب و محاسن فضای مجازی و لزوم توجه به اخبار روستا‌ها کارگاه آموزشی در بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین محل زادگاهش برگزار شد وبه مناسبت روز زن از بانوان خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما