تازه های سایت

کد مطلب: 36899
4. اسفند 1397 - 8:29
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: 16 اتاق مجهز برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نهاوند آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی ۱۶ اتاق مجهز در دو آموزشگاه شبانه‌روزی آماده شده که با آغاز تعطیلات نوروزی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این اتاق‌ها مجهز به امکانات مورد نیاز شامل تخت و پتو، یخچال، فرش، وسایل گرمایشی ـ سرمایشی و آشپزخانه هستند افزود: با توجه به قرار گرفتن نهاوند در مسیر غرب کشور اغلب مسافران یک شب را در این شهرستان سپری می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: البته تلاش ما این است که در مجموعه شهرستان شرایطی پیش آید تا مدت ماندگاری مسافران در نهاوند به یک روز بیشتر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در صورت وقوع شرایط اضطراری در سایر مدارس نیز مسافران را پذیرش خواهیم کرد و از این نظر مشکلی وجود ندارد اضافه کرد: در تعطیلات نوروز 97 بیش از 400 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در این مراکز اسکان داده شدند.

غلامی گفت: با توجه به اینکه سراب گیان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری نهاوند محسوب می‌شود به منظور رفاه حال مسافران یک مرکز اسکان در این شهر آماده می‌شود.

وی اظهار کرد: طبق قانون مراکز اسکان فرهنگیان مختص معلمان است اما در صورت مجوز فرمانداری سایر مسافران که قصد اسکان در این مراکز را داشته باشند را پذیرش خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در پایان گفت: طی هماهنگی با نیروی انتظامی شهرستان، امنیت مراکز اسکان زیر نظر آنها برقرار خواهد شد و مسافران از این حیث دغدغه‌ای نخواهند داشت./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما