تازه های سایت

کد مطلب: 36767
20. بهمن 1397 - 1:00
فرماندار نهاوند گفت: ایجاد زیر ساخت های مهم و اساسی به منظور توسعه و پیشرفت نهاوند در یک ساله گذشته در طول تاریخ این شهر بی سابقه است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری اظهار کرد: مردم نهاوند دینی بر گردن من به عنوان خدمتگزار خود دارند که اجازه نمی دهم این مهم وارد حاشیه شود.

ناصری با بیان اینکه بهمن ۵۷ تاریخ ساز ملت ایران شده است، افزود: این دهه باعث شد، ملت ایران تبدیل به ملتی منسجم، متحد و یک دست در مقابل بیگانگان و دشمنان شوند و با وحدت، برادری و اطاعت از ولایت بسیاری از مشکلات و شکاف های اجتماعی را برطرف کنند.

وی افزود: بهمن ۵۷ از همه طوایف، اقوام و گرایش های مختلف در داخل کشور، ملتی منسجم و متحد به وجود آورد وثابت کرد توکل به خدا، اسلام و عشق به میهن هیچ گونه ناسازگاری با هم ندارند و هرکجا این دو ظرفیت در کنار هم قرار گیرند.

ناصری در ادامه با اشاره به ایجاد زیر ساخت ها و اقدامات مهم برای توسعه و پیشرفت نهاوند گفت: منکر خدمات و کارهای صورت گرفته گذشته نیستم اما تلاشی که در کمتر از این یکسال گذشته برای ایجاد زیرساخت های نهاوند شکل گرفته است در تاریخ این شهر بی سابقه است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: اعتقاد دارم توسعه محصول تلاش جمعی است و توسعه نمی تواند خروجی و دستاورد تکروی باشد به همین علت موفقیت های یک سال اخیر به علت توجه و اهتمام مدیریت ارشد استان مهندس شاهرخی، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین اجرایی شهرستان و شوراهای اسلامی شهر و روستا به دست آمده است.

مراد ناصری گفت: در حوزه گردشگری آنچه در طول کمتر از یک سال صورت گرفته است به اندازه تلاشی ۱۰ ساله است.

ناصری بابیان اینکه در سال ۹۷ روستاییان ما در دورترین نقاط توانستند به راحتی با خدمتگزاران خود درشهرستان ارتباط برقرار نمایند، گفت: احداث کارخانه قند آرامش را به سفره چغندرکاران نهاوند می آورد.

وی بیان کرد: احداث سد گرین یکی از مطالبات به حق مردم نهاوند بود که به چرخه فعالیت بازگشت.

فرماندار نهاوند در پایان اظهار کرد: فضای خدمتگزاری که در شهرستان ایجاد شده است این امید را به همه داده که بتوانیم در آینده نزدیک به خوبی به مطالبات مردم عزیز نهاوند پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما