تازه های سایت

کد مطلب: 36689
11. بهمن 1397 - 13:21

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی پس از مراسم تودیع خویش و معارفه فرمانده جدید سپاه نهاوند در پیامی از مردم شهیدپرور شهرستان نهاوند قدردانی کرد

در این پیام آمده:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکر و سپاسگزارم و جبههٔ خشوع بر درگاه الهی می‌سایم که توفیق خدمت در فضای معطر از خون شهیدان را به این بندهٔ ناچیز عنایت کرد.

نهاوند نماد ولایتمداری، ایثار، فداکاری، مقاومت و مهد مردم شهیدپروری است که تقدیم 850 لاله خونین به انقلاب اسلامی نشانه غیرت، عزت، سربلندی و ولایتمداری مردم نهاوند است.
 
این‌جانب خدا را شاکرم که حدود 5 سال از بهترین دوران مسئولیت خویش را در خدمت مردم عزیز و قدرشناس نهاوند بوده‌ام؛ زیرا مسئولیت این‌جانب در سپاه ناحیه نهاوند علاوه بر تجربه‌اندوزی به‌مثابه دانشگاهی بود که خلوص عمل، صفا، صدق، محبت و عشق را از اساتید این دانشگاه که همانا مردم نهاوند بودند فراگرفتم.

اینجانب در پایان مأموریتم در شهرستان نهاوند بر خود وظیفه می‌دانم از مردم شریف و نجیب نهاوند حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبت‌های این مردم عزیز و همچنین ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، امام‌جمعه، نماینده، فرمانداران محترم، روحانیت گرامی، مسئولان دستگاه قضایی، نیروهای محترم انتظامی، مسئولان بخش‌ها و پیشکسوتان گرامی که بی‌دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به‌صورت شبانه‌روزی یاری نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین مراتب تشکر و قدردانی ویژهٔ خود را از بسیجیان ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان، همکاران عزیز پاسدار، اصحاب محترم رسانه، اعضای محترم شورای تأمین، مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند ابراز می‌نمایم.

و چنانچه توفیقات و خدماتی داشته‌ام را مدیون همکاری و مساعدت‌های این عزیزان می‌دانم و اگر هم احیاناً رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجب تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی‌های این برادر کوچکتان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.

حقیر در هر مسئولیت دیگری نیز خود را خادم مردم شریف نهاوند می‌دانم و دست تک‌تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم. والسلام.
 
سرهنگ پاسدار کامران کریمی

دیدگاه شما