تازه های سایت

کد مطلب: 36672
9. بهمن 1397 - 13:26
کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس را به دلیل نقض قوانین جریمه سنگینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، چند ماه بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی پرسپولیس در این لیگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای انضباطی خود را در ارتباط با چند مسابقه اعلام و نماینده ایران را با احکام سنگین جریمه کرد. پرسپولیس در مجموع به پرداخت ۷۵ هزار دلار و برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد تیم اسپانیایی به مهاجم پرسپولیس

سازماندهی بازی و مسدود شدن پله‌های عبور و مرور تماشاگران در بازی با السد
پرسپولیس به پرداخت ۲۵ هزار دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۵ هزار دلار دیگر در این ارتباط پرداخت کند. طبق اعلام AFC، پرسپولیس برای پرداخت این ۳۰ هزار دلار را ظرف ۳۰ روز پرداخت کند.

سازماندهی بازی و مسدود شدن پله‌های عبور و مرور تماشاگران در بازی با کاشیما

باشگاه پرسپولیس همچنین به خاطر نقض قوانین سازماندهی بازی و مسدود شدن مسیر عبور و مرور در بازی با کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مجموعاً به پرداخت ۳۰ هزار دلار آمریکا محکوم شد. باشگاه پرسپولیس همچنین به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در بازی‌های آسیایی محکوم شد که این محرومیت تعلیقی است و تا دو سال آینده در صورت تکرار چنین تخلفی قابلیت اجرایی دارد.

بلیت فروشی
باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که در بلیت فروشی داشت به پرداخت ۱۵ هزار دلار محکوم شده است. در صورتی که این مشکلات تکرار شود، پرسپولیس مجدداً جریمه خواهد شد. این مبلغ باید ظرف ۳۰ روز پرداخت شود.

منبع: مهر

دیدگاه شما