تازه های سایت

کد مطلب: 36594
30. دى 1397 - 0:44
معاون اداری ومالی سازمان تامین اجتماعی گفت:واریزی بسته‌های حمایتی از روز شنبه آغاز شده و سمانه‌ای که برای پیگیری دریافت بسته و یا عدم دریافت بسته به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از روز دوشنبه راه اندازی شده و هم وطنان می‌توانند از این طریق پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،رحیم اردلان در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:واریز مبلغ بسته‌های حمایتی ازروز شنبه آغاز شده است و به افرادی که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند بسته پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی همه اسامی را به سامانه هدف مندی یارانه‌ها اعلام کرده است افزو:بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، مقرران بیمه بیکاری، بیمه شدگان مشاغل آزاد و اختیاری در این لیست بودند. این اسامی در سازمان هدفمندی یارانه‌ها بررسی می‌شود، باید آن‌ها بررسی کند، چون حرف و مشاغل آزاد و بیمه اختیاری ما عمدتا افرای هستند که صاحب کسب و کار هستندو از طرفی کارفرما هستند که آن‌ها نیز خودشان صاحب کسب و کار هستند مممن است که از لیست پرداختی‌های بسته حمایتی حذف شوند. آن هم به این دلیل که افراد رقم دریافتی اشان مشخص نیست و یک رنج پولی به عنوان حقوق برای خود تعریف کرده اند وبر اساس آن حق بیمه پرداخت می‌کنند.

اردلان با بیان اینکه هم طونان برای کسب اطلاعات چرا این بسته‌های حمایتی را دریافت نکرده اند افزود در این باره سامانه‌ای طراحی شده است که از روز دوشنبه فعال می‌شود و #۴* سامانه‌ای است که هر دلایل عدم دریافت در آن اعلام می‌شود.

وی گفت:طیف افرادی که برای سازمان هدف مندی اعلام کرده ایم تمامی بیمه شدگانی که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند و از فرودین سال ۱۳۹۷ تا پایان مهر ۱۳۹۷ شاغل بوده اند و حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده اند دربرمی گیرد.

اردلان درباره واریزی این پول گفت:به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود عین رقم نقدی است و هرکجا که دوست داشته باشند می‌تئوانند خرید داشته باشند. اما پرداخت‌ها متفاوت است به صورتی که خانوار‌های یک نفره یک میلیون ریال دریافت می‌کند، خانوار‌های دو نفره یک میلیون و پانصد هزار ریال وخانواده‌های سه نفره دو میلیون ریال و خانواده‌های چهارنفره بدو میلیون و پانصد هزارریال و خانوار‌های پنج نفره به بالا سه میلیون ریال دریافت می‌کنند.اردلان تشریح کرد:مبالغ به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد، اما امکان دارد فردی بیمه شده باشد، اما سرپرست خانوار نباشد یا ممکن است در یک خانواده چند نفر مشمول این طرح باشد، مثلا پدر بازنشه تامین اجتماعی و یا بازنشسته دولت است و یا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یا تامین اجتماعی باشد که در این صورت فقط یک سهمیه سبد کالا به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی گفت: رقمی که در اختیار ما قرار گرفته است برای شش میلیون و صد پمجاه هزار نفر است که که باید پرداخت کنیم، افراد جدید می‌توانند برای سری‌های بعد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما