تازه های سایت

کد مطلب: 36460
13. دى 1397 - 14:46
رییس هیات کشتی نهاوند گفت: با تجهیز و نوسازی سالن کشتی نهاوند، کشتی گیران نخبه این شهرستان برای آماده سازی و حضور موفق در میادین مختلف دلگرم شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرامرز سماوات روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سالن با مشکلات عدیده همراه بود اما با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان و نیز فرمانداری شهرستان نهاوند تجهیز و آماده سازی شد.
وی بیان کرد: تعمیر موتورخانه این سالن ورزشی مهمترین مشکل به شمار می رفت که با حمایت های صورت گرفته با 130 میلیون ریال بازسازی شد.
سماوات با قدردانی از حمایت حاج مومنعلی خزایی خیر ورزش دوست نهاوندی گفت: با مساعدت این خیر یک تخته تشک کشتی به ارزش 80 میلیون ریال خریداری و در سالن نصب شد.
وی بیان کرد: تجهیز این سالن ورزشی بارقه های امید را در دل نخبه ها و مربیان کشتی شهرستان زنده کرد تا بازهم بتوانیم در سطوح ملی و بین المللی درخشش گذشته را داشته باشیم.
سماوات خاطرنشان کرد: کشتی نهاوند یکی از پرافتخارترین شهرستان های کشور به شمار می رود و کشتی گیران مطرح همچون سعید ابراهیمی، محمد رضایی، حمید سیفی، مرحوم درویشی، مهرداد سعدی نژاد و ده ها قهرمان جهانی و آسیایی را در تاریخ افتخارات خود دارد.
وی با قدردانی از استقبال خیرین ورزش دوست در حمایت از کشتی نهاوند گفت: افرادی نظیر علی یزدانی از خیران بنام کشتی نهاوند وارد میدان شده اند و حمایت های خوبی را شاهد هستیم.
وی افزود: این حمایت ها بستر موفقیت و مدال آوری کشتی گیران نهاوندی در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم ساخته است.
نهاوند یکی از قطب های اصلی کشتی غرب کشور به شمار می رود.

انتهای پیام /

دیدگاه شما